Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Internet handla?

Produkter
(logga in för att koppla)

M.Schärström

Aktiv medlem
Ok, jag har tänkt köpa mig en Nikon blixt (sb-800 speedlight), någon som har tips på vart man pålitligt kan denna blixt billigt? Internet shoppar!
 
SB-800 är ju en utgående modell, som ersatts av SB-900. De få som fortfarande säljer tar nästan lika mycket som en SB-900 kostar, så det kan väl inte vara rätt köp?

per
 
Hmm, jo, men SB-900 kostar drygt en tusing mer, har inte alltför mkt cash just nu heller :S.

Sen är jag väl sugen på ett fast 50 också, någon som kanske har bra tips på ett sånt?


-edit-
ungefär 700 kr mer, så kanske är värt att lägga ut lite extra för att få sb-900 ??


SB-800 är ju en utgående modell, som ersatts av SB-900. De få som fortfarande säljer tar nästan lika mycket som en SB-900 kostar, så det kan väl inte vara rätt köp?

per
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.