Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Inställning

Produkter
(logga in för att koppla)

Nikon 7000

Avslutat medlemskap
Hej jag skulle behöva hjälp med en fråga, jag har nikon D 7000, och skall sätta den i läge bulp när jag tittar på displayen får jag bara det till 1/30 ,men när jag slår över och tittar i sökaren så kan jag skruva till läge bulp , men när jag skall fotografera tex nu i mörker fyrverkerier så vill jag ju kunna titta i displayen och inte i sökaren, tacksam för hjälp

Kanske

Det låter som om du ställt in kameran på videoläge istället för liveview för stillbild. Har ingen 7000 dock men en 500 och den gör inte liknande annat än i videoläge.

Hej tack för svar, vet inte om jag har den i videoläge, för jag kan koppla över i displayläge och fotografera, men när jag sen ställer in den på bulpläge kan jag endast använda sökaren, hur jag än läser manualen och försöker går det inte

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar