Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
inlines i Stockholm
- Trådstartare gors
- Start datum
macmolarin
Aktiv medlem
Tror att det brukar hänga åkare vid Vanadis. Campingplatser, badplatser mm bukar också vara tillhåll för folk på små hjul...
firv
Medlem
Vilken sorts inlineåkning har du tänkt dig? "Motionsåkning" eller mer avancerad åkning? Jag var ute och åkte ett antal timmar idag och man möter andra på inlines lite överallt. Testa t.ex. längs vattnet på Söder, nedanför Tanto, där är det mycket folk i rörelse och bra vägar.
Svaret är nog att folk åker överallt där det finns bra vägar att åka på, framför allt längs vatten, så Söder- och Norrmälarstrand och Rålambshovsparken (där finns även en stor ramp) är några tips.
Jag vet inte om det händer ofta, men när vi var ute och åkte förra veckan var det två killar som ställt upp koner på asfaltplanen precis utanför Stadshuset och körde lite slalom och annat skoj. Någon som vet om det är ett vanligt tillhåll? Plattan brukar det ju hända lite sådana saker på också.
Svaret är nog att folk åker överallt där det finns bra vägar att åka på, framför allt längs vatten, så Söder- och Norrmälarstrand och Rålambshovsparken (där finns även en stor ramp) är några tips.
Jag vet inte om det händer ofta, men när vi var ute och åkte förra veckan var det två killar som ställt upp koner på asfaltplanen precis utanför Stadshuset och körde lite slalom och annat skoj. Någon som vet om det är ett vanligt tillhåll? Plattan brukar det ju hända lite sådana saker på också.
gors
Aktiv medlem
firv skrev:
"Pendlare" vet jag inte riktigt vad du menar med...
Jag menar folk som åker inlines till och från jobbet.
Ha en skön cykeltur.