Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

INGEN som vet vad som hänt Pro Camera Service?

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag är luttrad. Canons service tar över två veckor trots att jag är cps-medlem och ringer och tjatar.. Ang Hasselbladaren hade jag köpt ett lika dant objektiv så jag satt inte i sjön och därför fick det ta den tid som krävdes.

Det jag tycker man kan begära i detta fall är en förklaring till den långa tiden. Först därefter kan man väl ta ställning till om det är OK eller med just den. Men oavsett vilket så tycker jag att företaget borde meddelat den långa hanteringstiden innan, och det verkar inte ha skett.

Jag kan dock inte se att man är skyldig att ge någon förklaring. Vilken den än är så är den underordnad det faktum att inga saker försvann, att de lagades och att det inte kostade något.

Om saker försvunnit hade det varit en helt annan sak.

Jag förstår de drabbades oro och jag känner personer som också väntade på saker från samma serviceställe. Det viktiga är att sakerna nu kommer till rätta.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar