Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Inga kommentarer!

Produkter
(logga in för att koppla)

DaCool

Aktiv medlem
Jag får inga kommentarer på mina bilder i mitt album... oavsett om det skulle vara bra eller dåliga kommentarer tycker jag folk kan säga nåt litet när dom kollar på bilden.. jag vill ju utvecklas som fotograf.. finns det något jag kan göra för att få åtminstonde nån kommentar/betyg på mina bilder??
 
En bra början är att själv försöka kritisera en del bilder. Då syns du mer och folk börjar titta på dina bilder också.
 
Och så kan man ju möjligen vänta mer än fem timmar innan man börjar hojta ;) Dom flesta här får inte så många kommentarer överhuvudtaget...

I skrivande stund har det lagts 135 523 kommentarer på 32 396 bilder vilket gör ca 4,2 kommentarer per bild. Om du efter mindre än sex timmar har en på varje, så ligger du i min bok lite "ahead of the game".

Dessutom håller jag helt med Jim. Det brukar löna sig att kommentera andras alster också.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.