Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Inga bevakningsmail på kommentarer?
- Trådstartare Jesper K
- Start datum
maggan
Aktiv medlem
Bevakningsmailen vekar ha råkat ut för slumpgeneratorn.
Jag får mail lite då och då, men långt ifrån på alla.
Verkar vara samma sak på de som man har som bevakning på nya bilder.
Undrar också varför en del kommentarer på bilder inte kommer med på sidan för senast kommenterade bild?
Jag får mail lite då och då, men långt ifrån på alla.
Verkar vara samma sak på de som man har som bevakning på nya bilder.
Undrar också varför en del kommentarer på bilder inte kommer med på sidan för senast kommenterade bild?
Tomasz
Aktiv medlem
Vilka problem, och här sitter man och undrar varför man inte får några kommentarer överhuvudtaget...har nu gått över till att räkna tittar, och undrar i stället varför så få reagerar över de kommentarer man själv skriver. Kanske vi använder ögonen för mycket och Hjär-organen för lite?
gujo
Aktiv medlem
Får passa på och ställa en kanske dum fråga i det här sammanhanget. Ska man få mail automatiskt när man får kommentarer på bilder och gästboksinlägg eller måste man själv ställa in det någonstans? Om det är meningen att det ska ske automatiskt så kan jag tala om att jag aldrig har fått något mail i något av fallen.
Exempel? Om jag vet vilken kommentar du åsyftar kan jag spåra och kolla, annars är det svårt.maggan skrev:
maggan
Aktiv medlem
clindh skrev:
Exempel? Om jag vet vilken kommentar du åsyftar kan jag spåra och kolla, annars är det svårt.
Skrev en kommetar på den här bilden http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm/331120.htm
och den syntes inte på sidan för senast kommenterad bild.
gujo
Aktiv medlem
maggan skrev:
Du måste själv lägga in bevakningarna i din profilsida under "dina bevakningar".
OK, tack för svaret. Precis som med forumdiskussioner som man vill ha koll på då, då är jag med.
maggan
Aktiv medlem
maggan skrev:
Skrev en kommetar på den här bilden http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm/331120.htm
och den syntes inte på sidan för senast kommenterad bild.
Aaaa, jag tror jag vet själv nu.
Såg att den ligger i ett album för utställningar, men jag hittade den på Carolas sida.
Trodde inte att utställningsbilder syntes där.