Annons

Inga bevakningsmail på kommentarer?

Produkter
(logga in för att koppla)

Jesper K

Aktiv medlem
Någon mer än jag som inte får bevakningmail på bildkommentarer?
Har fått två bildkommentarer tidigare i kväll som inte genererat mail...
Gästboksinlägg får jag dock mail på märkte jag nu.
Jesper

Jag får inga mail på varsig gästboksinlägg eller komentarer på bilder....

Kan det vara så att man måste vara silver eller guldmedlem för det ?

Jag har också problem med detta. Endast ett fåtal mail har hittat till min brevlåda fast jag vet att det skulle kommit fler... Jag har också fått kommentarer utan att det genererat något mail.

//Lars

Jag har gjort en ändring som kanske, kanske inte, löser detta. Håll ögonen öppna, och rapportera till mig om ni ser något som inte blev mailat - meddela mig vilken kommentar tex det gäller så jag kan spåra.

Bevakningsmailen vekar ha råkat ut för slumpgeneratorn.
Jag får mail lite då och då, men långt ifrån på alla.
Verkar vara samma sak på de som man har som bevakning på nya bilder.

Undrar också varför en del kommentarer på bilder inte kommer med på sidan för senast kommenterade bild?

Vilka problem, och här sitter man och undrar varför man inte får några kommentarer överhuvudtaget...har nu gått över till att räkna tittar, och undrar i stället varför så få reagerar över de kommentarer man själv skriver. Kanske vi använder ögonen för mycket och Hjär-organen för lite?

Får passa på och ställa en kanske dum fråga i det här sammanhanget. Ska man få mail automatiskt när man får kommentarer på bilder och gästboksinlägg eller måste man själv ställa in det någonstans? Om det är meningen att det ska ske automatiskt så kan jag tala om att jag aldrig har fått något mail i något av fallen.

Finns väl inga dumma frågor.
Hur ska man annars lära sig något.

Du måste själv lägga in bevakningarna i din profilsida under "dina bevakningar".

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto