Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Ingår motljusskydd i 70-200/F4 ?
- Trådstartare T_M
- Start datum
Foto-Gabbe
Aktiv medlem
Det ska finnas med om jag fattar det rätt.
Till mitt 17-40/4L fanns det med ett "Gegenlichtblende" som troligen ska betyda motljusskydd.
Annars kan man kolla på t.e.x. Cyberphoto om det medföljer. I de flesta (alla?) fall så är det samma från Tyskland.
// Jörgen
(Som fattar 9 tyska)
Till mitt 17-40/4L fanns det med ett "Gegenlichtblende" som troligen ska betyda motljusskydd.
Annars kan man kolla på t.e.x. Cyberphoto om det medföljer. I de flesta (alla?) fall så är det samma från Tyskland.
// Jörgen
(Som fattar 9 tyska)
Martin F
Aktiv medlem
Se upp bara när ni köper! En del butiker, till exempel fotobutiken i Gårda i Göteborg har plockat bort motljusskyddet och vill ha extra betalt för det. När jag var inne och kollade så angav de ett visst pris för 70-200/4L och berättade sedan att motljusskyddet kostar 500 spänn!
Jag handlade inte där kan jag ju meddela.
Jag handlade inte där kan jag ju meddela.
morfius
Aktiv medlem
Joi skrev:
har märkt att Fukus Gårda är dyra o handlar aldrig der.
Sedan Fotoquick tog över butiken så hara det verkligen gått utför. ( Det var helt klart en av de bästa fotobutikerna i Gbg för några år sedan. Nu mer är det en butik man undviker, dom är bara dyra och är inte ett dug intresserade av att sälja saker.