Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Information om den nya boken!

Produkter
(logga in för att koppla)
Terje,

Grattis till boken, och vill också tacka för att du lyckades få ut dem innan jul!

Första intrycket är att den kommer det att bläddras mycket i. Den ser fantastisk ut, har inte hunnit mer än bara glänta lite på pärmen, finns inte tid just nu till mer.

Bästa tänkbara start på julledigheten...

God Jul och Gott Nytt År

/Fredrik
 
Ja även hit upp kom böckerna före jul.
Väntade här i bebyggda trakter till i dag bara för möjligheten att dom skulle komma.
Nu åker man ut i skogen med familjen och boken.
Slippa att vara tillgänglig, slippa ettor och nollor, läsa boken till knastret från elden.
En av böckerna tar jag med som Julklapp till min far.
Ser att mina döttrar redan lagt beslag på böckerna. Bok-slaget kan redan vara förlorat.
God jul på er hela familjen Hellesö och alla andra också,
Mvh/-Anders
 
Julen har kommit, tra la la la, och med den har paketen kommit. Brevbäraren ringde på i förmiddags och hade med sig två stora tunga paket till mig:). Jag måste erkänna att jag gjort som många andra och öppnat paketen redan idag, trots att julafton är först i morgon. Efter en snabb koll mitt i skink-kokandet så får jag säga att boken ser väldigt fin ut och att jag kommer att tillbringa många fina stunder i soffhörnan med den.

Grattis till boken, Terje och ha nu en skön och mysig jul med familjen.

/Gunnar
 
Jag har fått mina två böcker!

Att den ena blir Sonjas tycker jag är hur rätt som helst.

För min egen del kommer jag att ta till mig av bilderna i boken, så jag slipper höra att mina bilder är sockersöta :)

Boken är inspirerande.

Tack för din kritik Terje/
Janne
 
Tack för böckerna. Fick dom idag som utlovat. Bra jobbat av alla inblandade (inkl posten för omväxlings skull).

Har än så länge bara hunnit ta en snabbtitt i boken men den verkar vara mycket bra.

Kul att hitta sitt eget namn i slutet ochså ;)

Ha en go jul Terje och alla andra
 
Mina två kom idag. Mycket bra jobbat att få ut dem innan jul! Minsta möjliga marginal :)
Jag har slagit in den ena till mig själv utan att bläddra i den... spänd väntan tills imorrn då tomten kommer... mysrys ;)

Du är en inspiratör, Terje, och jag hoppas att jag hittar mycket vackert och intressant i boken.

God jul!
peterA
 
Tänkvärt att realisen av boken, som har ljuset som tema, sker på årets kortaste och mörkaste dag. Har bläddrat i den och läst och njutit om och om igen. Otroligt fint gjort Terje! Kvaliteten är precis så som en fotobok ska vara! Ett konstverk fyllt av konstverk!

God jul och ett gott nytt fotoår
Björn Manninge
 
Senast ändrad:
Ja även jag slet upp paketen när jag kom hem på kvällen.
Boken är mycket bra, tack ska du ha Terje. Även min inte så jätte intresserade flickvän uppskattade mycket i boken. Ett gott betyg =)

Ha en god jul allesammans
/Fredrik
 
Re: Inga böcker - suck

Inga böcker i dag heller, men posten har väl så mycket att göra dessa dagar att man inte klarar av att fullfölja sina åtaganden.
 
Hej Roine!
Du kan vara lugn, böcker är på väg. Vi hann inte få iväg alla i en vända - utan det blev två vändor. Två böcker kommer till dig! :)
 
Terje skrev:
Hej Roine!
Du kan vara lugn, böcker är på väg. Vi hann inte få iväg alla i en vända - utan det blev två vändor. Två böcker kommer till dig! :)
Härligt, nu har böckerna kommit. Trots mina höga förväntningar så har de klart överträffats. Jag skall ägna en stor del av nyårshelgen åt boken. Tack Terje.
 
Stort tack för era fina reaktioner på boken. Boken har hittills fått en sagolik respons både här på FS i min gästbok och på min hemsida och över mejl.

Ett riktigt stort tack till er alla!

/En ödmjuk Terje
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.