Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Information om den nya boken!
- Trådstartare xavslut
- Start datum
xavslut
Avslutat medlemskap
Hej på er alla!
Jag beklagar om det dyker upp missförstånd. Tror nog att jag är rätt rörig iallafall... )
Men jag har skickat mejl till alla de som förbokat boken med den nya informationen. Jag hade hoppats att det skulle räcka, men flera har missuppfattat detta.
Tyvärr har det också visat sig att flera har bytt mejladress sedan bokningen, vilket har gjort det svårt att komma i kontakt med några. Flera har uppdaterat mig efterhand med adressbyten och mejlbyten, men några har tyvärr missat detta.
Sedan ser jag att flera förköper andelar nu, som tidigare inte förbokat eller kanske inte varit medlemmar sedan tidigare. Detta uppskattas!
Jag hoppas att alla problem så småningom kan redas ut. Har ni särskilda frågor och undringar skicka mig gärna ett mejl så ska jag försöka lösa problemen efterhand.
Inbetalningarna av andelar kontrolleras stort sätt dagligen och jag uppdaterar i bokinfon med täta mellanrum. Kolla gärna där och ni kan även se eventuell ny information som dyker upp.
Än en gång, ett jättestort tack för allas engagemang. Jag känner mig verkligen hedrad över det stora intresse ni har och den enorma vilja så många har till att boken ska komma ut.
Hoppas att ni däremot inte blir besvikna sedan...
Terje
[email protected]
Jag beklagar om det dyker upp missförstånd. Tror nog att jag är rätt rörig iallafall... )
Men jag har skickat mejl till alla de som förbokat boken med den nya informationen. Jag hade hoppats att det skulle räcka, men flera har missuppfattat detta.
Tyvärr har det också visat sig att flera har bytt mejladress sedan bokningen, vilket har gjort det svårt att komma i kontakt med några. Flera har uppdaterat mig efterhand med adressbyten och mejlbyten, men några har tyvärr missat detta.
Sedan ser jag att flera förköper andelar nu, som tidigare inte förbokat eller kanske inte varit medlemmar sedan tidigare. Detta uppskattas!
Jag hoppas att alla problem så småningom kan redas ut. Har ni särskilda frågor och undringar skicka mig gärna ett mejl så ska jag försöka lösa problemen efterhand.
Inbetalningarna av andelar kontrolleras stort sätt dagligen och jag uppdaterar i bokinfon med täta mellanrum. Kolla gärna där och ni kan även se eventuell ny information som dyker upp.
Än en gång, ett jättestort tack för allas engagemang. Jag känner mig verkligen hedrad över det stora intresse ni har och den enorma vilja så många har till att boken ska komma ut.
Hoppas att ni däremot inte blir besvikna sedan...
Terje
[email protected]
Söderlund
Aktiv medlem
Man ser nog det här tror jag.Bluedude skrev:
Sådärja, insatt idag via internet. Kommer man få nått typ av meddelande, mail på att man har betalat eller hur funkar det?
http://www.fotosidan.se/events/book.htm?event=39
xavslut
Avslutat medlemskap
xavslut
Avslutat medlemskap
För senaste info om boken:
http://www.fotosidan.se/doc.htm/3058/
Klicka på Till förhandsbeställningen för senaste info.
Boken kommer strax att även finnas i Fotosidans butik. Därför denna info just här i forumet innan dess.
Se även min profil.
Terje
http://www.fotosidan.se/doc.htm/3058/
Klicka på Till förhandsbeställningen för senaste info.
Boken kommer strax att även finnas i Fotosidans butik. Därför denna info just här i forumet innan dess.
Se även min profil.
Terje
xavslut
Avslutat medlemskap
Releaseparty i Söderhamn 21/12 i vår nya lokal på Lokstallarna. Tid: 14-17.
Jag berättar om arbetet med boken och mina tankar kring den.
Alla är hjärtligt välkomna. Ni som betalat boken i förskott eller köpt andelar i den, kan hämta era böcker. Därefter skickas böcker över posten vilket i värsta fall kan innebära att ni får den efter jul.
Terje
Jag berättar om arbetet med boken och mina tankar kring den.
Alla är hjärtligt välkomna. Ni som betalat boken i förskott eller köpt andelar i den, kan hämta era böcker. Därefter skickas böcker över posten vilket i värsta fall kan innebära att ni får den efter jul.
Terje
Bilagor
anesthetist
Aktiv medlem
Lite nyfiken på den stora upplagan, hur fixar du att trycka den i 20 000 ex ? Bra förhandsbokningar från bokhandeln?
Kurt-Evert
Kurt-Evert
opejo
Aktiv medlem
Terje skrev:
Releaseparty i Söderhamn 21/12 i vår nya lokal på Lokstallarna. Tid: 14-17.
Hur hittar man till lokstallarna?