Annons

Information om den nya boken!

Produkter
(logga in för att koppla)
Terje, jag tror inte det skulle skada med ett nytt förtydligande direktmail till alla som förbeställde. Det tog ett antal genomläsningar innan jag förstod att det skulle betalas nu. Detta med 2 böcker förvirrade. /Göran

Hej på er alla!

Jag beklagar om det dyker upp missförstånd. Tror nog att jag är rätt rörig iallafall... ;))

Men jag har skickat mejl till alla de som förbokat boken med den nya informationen. Jag hade hoppats att det skulle räcka, men flera har missuppfattat detta.

Tyvärr har det också visat sig att flera har bytt mejladress sedan bokningen, vilket har gjort det svårt att komma i kontakt med några. Flera har uppdaterat mig efterhand med adressbyten och mejlbyten, men några har tyvärr missat detta.

Sedan ser jag att flera förköper andelar nu, som tidigare inte förbokat eller kanske inte varit medlemmar sedan tidigare. Detta uppskattas!

Jag hoppas att alla problem så småningom kan redas ut. Har ni särskilda frågor och undringar skicka mig gärna ett mejl så ska jag försöka lösa problemen efterhand.

Inbetalningarna av andelar kontrolleras stort sätt dagligen och jag uppdaterar i bokinfon med täta mellanrum. Kolla gärna där och ni kan även se eventuell ny information som dyker upp.

Än en gång, ett jättestort tack för allas engagemang. Jag känner mig verkligen hedrad över det stora intresse ni har och den enorma vilja så många har till att boken ska komma ut.

Hoppas att ni däremot inte blir besvikna sedan... ;)

Terje

[email protected]

har bara varit inne sporadiskt på nätet sista tiden pga semester och flytt men skall sätta in pengar i morgon till dig. kul att boken kommer.

Sådärja, insatt idag via internet. Kommer man få nått typ av meddelande, mail på att man har betalat eller hur funkar det?

Helt rätt ja. Men detta gäller enbart nu vid andelsköp. När jag stoppar för det blir det bokpris som gäller - då blir det 400-420 kronor per bok för medlemmar på FS. I bokhandeln blir priset 520 kronor.

Releaseparty i Söderhamn 21/12 i vår nya lokal på Lokstallarna. Tid: 14-17.

Jag berättar om arbetet med boken och mina tankar kring den.

Alla är hjärtligt välkomna. Ni som betalat boken i förskott eller köpt andelar i den, kan hämta era böcker. Därefter skickas böcker över posten vilket i värsta fall kan innebära att ni får den efter jul.

Terje

Bilagor

• 156-157 mindre_2.jpg
    156-157 mindre_2.jpg
    18.3 KB · Visningar: 841
Andelar är givetvis för sent, det gällde fram till 15/8 för att skaffa ekonomiskt underlag. Men det går bra att köpa den och betala i förskott - eller att komma till partyt.

Terje

Lite nyfiken på den stora upplagan, hur fixar du att trycka den i 20 000 ex ? Bra förhandsbokningar från bokhandeln?

Kurt-Evert

Upplagan blev 5000 ex. Inte som det var tänkt från början. Boken har hittills blivit såld i drygt 1000 ex - där medlemmarna på FS hittills köpt 400 ex. Resten från andra plus olika sponsorer som köpt böcker.

Allt har hittills gått över förväntan.

Jätteroligt att du fått ut din bok Terje, och att det gått så bra :)

Tyvärr kan jag inte komma till Söderhamn, men jag ser fram mot att få boken även om det skulle dröja tills efter jul.

Jag tycker nog att Sonja kan få ett av mina ex ;)

Vägen mellan centrum och Stugsund. Mittemot Faxeholmen, se kartan.

Bilagor

• karta_5.jpg
    karta_5.jpg
    36 KB · Visningar: 559
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar