Annons

Information om den nya boken!

Produkter
(logga in för att koppla)
Läcker med den nya boken Terje. Ser hellre att den kommer fram efter jul än i bitar, posten har inte alltid förstått att man vill ha grejerna hela.

Lycka till på relesepartyt!

/Johnny
 
Kolla posten imorgon, har gått med A-post. Posten har lovat leverans imorgon. :)

Terje
(som är i ett rus just nu - efter TV, radio, dagstidningar, bokhandelbeställningar, lyriska personer på releasepartyt mm.)

PS! Tror jag firar nu med ett glas åkerbärslikör!
 
Jag såg i HT att din bok kommit ut, gratulerar. Den verkar enormt spännande. Går den att köpa i Hudiksvall inom en snar framtid eller skall man beställa den från dig??

/Jonas
 
Terje skrev:
Kolla posten imorgon, har gått med A-post. Posten har lovat leverans imorgon. :)

Terje
(som är i ett rus just nu - efter TV, radio, dagstidningar, bokhandelbeställningar, lyriska personer på releasepartyt mm.)

PS! Tror jag firar nu med ett glas åkerbärslikör!

Har ingen åkerbärslikör, men jag höjer mitt glas med havtornslikör och önskar dig lycka till med försäljningen samt God Jul och Gott Nytt ÅR! Grattis!
/Arne
 
Grattis till den nya boken. En stor skål med nått gott i glaset. Det förtjänar du.

Jag väntar med spänning på leveransen via posten. Hoppas dom håller den utlovade leveranstiden ;)

//Frank
 
Flickvännen ringde just och sa att brevbäraren kom släpandes på två stora tunga "paket". Nu är man ju ruggigt sugen på att smita från jobbet för att få se den.

Kul kul..
En fin julklapp till sig själv.
 
Hmm

Jag gjorde en förhandsbeställning i somras (finns med i listan på sid 1), men har inte fått någon ytterligare info förrän nu när jag ser denna tråd. Kommer jag fortfarande få en bok eller är jag körd då jag helt har missat att man skulle förhandsbetala?
 
Re: Hmm

StefanN skrev:
Jag gjorde en förhandsbeställning i somras (finns med i listan på sid 1), men har inte fått någon ytterligare info förrän nu när jag ser denna tråd. Kommer jag fortfarande få en bok eller är jag körd då jag helt har missat att man skulle förhandsbetala?
Har du inte betalat så har du nog tyvärr missat tåget, skulle jag gissa. Förhandsbetalningen var ju s a s själva poängen, för att hjälpa till att finansiera boken...
 
Mjo, ungefär det jag väntade mig först. Men eftersom jag inte fick någon ytterligare information förutom ett besked att anmälan var bindande tänkte jag i mitt stilla sinne att betalningsinformation i sista hand dyker upp med boken. Jaja, vad är väl en fotobok till jul? :(
 
Har precis varit och hämtat ut mina två paket. Har bara öppnat det ena och bläddrat lite, boken ser ju helt underbar ut! Nu har man nåt att läsa och titta på när alla andra julstökar och har sig. :)

Tack Terje!
 
Julen är räddad :)

Idag kom lantbrevbäraren med två paket och nu ligger en av mina barn i soffa och svär över hur underbara bilderna är. Vad glad jag är att jag köpte en andel, riktigt fint.

Jag önskar dig en riktigt God Jul Terje och hoppas att det blir framgångar med boken och framtida projekt.

/Christian i Hajom
 
Re: Julen är räddad :)

Samma här! =) Ända in på gården kom brevbäraren med dem och plötsligt när jag fick se dem vet jag nu vem jag ska ge den andra boken till.
God Jul!
mvh Therese
 
Nu går det nog åt en liten likörrackare till i helgen, tror t.o.m. att det blir en single malt av bästa sort.

För tio minuter sedan stack brevbärar´n in huvudet (han hade stort vitt skägg,röda kläder och luktade glögg...). Han lämnade två bokpaket till mig.

Tack Terje för att du lyckades få ut paketen så här i juletid. Jag måste oxå berömma posten som lyckades i denna för dem stressiga tid, bra jobbat!

Nu är det jul igen, nu är det jul igen, och....

/Arne
 
Precis hämtat böckerna. Kanon att det kom just i dag!
Nu skall jag göra allt runtomkring klart, rasta hundarna ordentligt - och sedan: Högtidsstund!
 
Läser tråden springer ut till postlådan japp ;)
Vilken underbar tajming så här till jul.

God Jul & Gott Nytt År Terje
// Yvonne
 
Inga böcker - suck

Inga böcker eller avi med posten. Bara en massa i och för sig trevliga julkort och någon räkning.
Bäst att kolla om jag har betalat... jodå 500kr den 12/8.
Kul att få något efter Jul också.. men..den som väntar på nåt gott kan ju aldrig vänta för länge ..sägs det.

Roine Wahlin
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.