Tobbe71
Aktiv medlem
Infocare
Jag har aldrig klagat el. skrivit negativ kritik innan.. Men min EOS 400D är fortfarande på service efter man efter vecka efter vecka ringt & frågat efter sin kamera.
På Infocare.se kan man läsa:
"InfoCares logotype innehåller orden "The art of service" och uttrycket skapades av Helge Briseid Risnes, grundare av InfoCare, som sa "För att vara bäst på att leverera service krävs det kunskaper, hårt arbete, kreativitet, oändligt tålamod och insikten att kunden är den som bestämmer".
"
För två veckor sedan, sa dom att den skulle vara klar förra veckan.. Men jag har fortfarande ingen kamera hemma.
Så dåligt !!!!
// Tobias
Jag har aldrig klagat el. skrivit negativ kritik innan.. Men min EOS 400D är fortfarande på service efter man efter vecka efter vecka ringt & frågat efter sin kamera.
På Infocare.se kan man läsa:
"InfoCares logotype innehåller orden "The art of service" och uttrycket skapades av Helge Briseid Risnes, grundare av InfoCare, som sa "För att vara bäst på att leverera service krävs det kunskaper, hårt arbete, kreativitet, oändligt tålamod och insikten att kunden är den som bestämmer".
"
För två veckor sedan, sa dom att den skulle vara klar förra veckan.. Men jag har fortfarande ingen kamera hemma.
Så dåligt !!!!
// Tobias
Senast ändrad: