Annons

Ilford Galerie Gold Fibre Silk 13x19" (A3+)

Produkter
(logga in för att koppla)
Tack Jesper!

Ja det är en förvånansvärd skillnad mellan England och Sverige. Framförallt är det konstigt att 50-packen inte finns i Sverige.

Men som sagt 20 spänn arket från england (frakt tillkommer iofs men men) jämfört med 54 spänn arket från Cyberphoto (innan realisationen till 42 kr arket).


EDIT
Grymt bra priser hos Speed Graphic. Missade att de var angivna inkl moms.

mvh
Johan
 
Senast ändrad:
Jesper,

hur fungerar leveranserna från Speed Graphic?

De använder Parcel Force, vad innebär det? Går det att hämta försändelsen på lokalt postkontor eller är det bara något som gäller england?
 
Jag vill minnas att jag fick paketet till dörren, men det kanske bara gäller stora försändelser. Men det är minst det lokala postkontoret som gäller. Snabbt går det med och riktigt trevliga att samtala med över telefon. Det gäller iofs de flesta engelsmän.

Säg till om du ska beställa. Jag kanske hakar på, men då måste de få in A2 i lager först :)
 
Hej!

Beställer också papper från England. Lite billigare här:

http://www.firstcall-photographic.co.uk/shop/categories/inkjet-fine-art-paper/

Mvh
Pär


Nja, dels är de ett par pund dyrare än Speed Graphic och sedan har de inte 50-pack heller vilket verkar vara det som drar ner kostnaden per ark.


Lite matte såhär på kvällen bara för att komma åt styckepriset från Speed Graphic.

£99,95 för 50 ark A2 + £35 för frakten = £134,95 * 11,80 = 1592 = 31,84 per ark.

Jämfört med Scandinavian Photo som tar 875 kr för tio.
Enkel matte för mig iaf.


mvh
Johan
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.