PMD
Aktiv medlem
Många brukar haka upp sig på att Messenger inte kommer att fungera i Chrome. Som allt annat som ska laddas ner och installeras är det ju inte möjligt.
MSN Messenger fungerar väl bara på MS Windows, dessutom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Många brukar haka upp sig på att Messenger inte kommer att fungera i Chrome. Som allt annat som ska laddas ner och installeras är det ju inte möjligt.
Finns till OSX också. Jag använder dock Adium istället.MSN Messenger fungerar väl bara på MS Windows, dessutom?
Till MacBook Air skickar Apple med ett USB-minne med installationsprogram och reparationsprogram.
Finns till OSX också. Jag använder dock Adium istället.
MSN Messenger finns numera enbart på WIndows som det har sagts. Förr i tiden fanns det en OS X variant också har jag för mig.
Jahapp där ser man. Trodde att MS hade givit upp den produkten på OS X.
Imo.im fungerar smidigast och är enkel, webbaserad. Tror mkt på chromebook och hoppas på framgång och mkt utveckling för det behövs offlineläge på vissa delar för att det ska fungera för mig.
Att multiplicera dollarpriset med 10 brukar ge ett ganska bra ungefärligt pris i Sverige. Dollarn står dock ganska lågt just nu, så det hamnar nog lite lägre.
För min del är ChromeOS som det är nu tämligen ointressant på en laptop, en desktop skulle nog dock passa bra lite här och var.
/Karl
En review av Samsungs chromebook för den som är intresserad:
http://www.theregister.co.uk/2011/07/16/samsung_chromebook_five_series_review/