Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Idétorka
- Trådstartare blue64
- Start datum
JohanOlovsson
Aktiv medlem
skapa egna montage, låt fantasin flöda
Midhrafn
Aktiv medlem
När jag är utan inspiration och ideer brukar jag ibland koncentrera mig på att ta bilder där jag koncentrerar mig på t.ex linjer eller former i bilden då jag tror detta är bra övningar för bildseendet. Nu finns det en arbetsuppgiftstråd som passar detta bra, garagefoto tråden: http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=64411&highlight=garagefoto
Att jobba mot en viss bildinriktad tråd tycker jag är ett annat kul sätt att få inspiration på, idag gick fågelfotandet extremt trögt så jag tog några bilder till "tågbilder" tråden och "garagefoto" tråden samt "visa dina konstnärliga naturbilder" tråden..puhh
Lycka till med ide' torkan!
Att jobba mot en viss bildinriktad tråd tycker jag är ett annat kul sätt att få inspiration på, idag gick fågelfotandet extremt trögt så jag tog några bilder till "tågbilder" tråden och "garagefoto" tråden samt "visa dina konstnärliga naturbilder" tråden..puhh
Lycka till med ide' torkan!
mannbro
Aktiv medlem
blue64 skrev:
Jag har total idétorka. Jag behöver insperation vad jag ska plåta. Nåt enkelt, men ändå användbart..
HJÄLP!!
Gå ut i skogen. Ta med dig och kaffe och bullar och svampkorgen. Bara var i naturen. Plocka svamp, fika, slappna av.
Men ta INTE med dig kameran.
En heldag i skogen utan kamera och du kommer att svära högt när du kommer hem över alla missade fototillfällen
Nej, jag är faktiskt allvarlig. Att gå ut i skogen utan att ha kameran i högsta hugg eller prestationsångest för att man inte hittar något att fota är faktiskt väldigt inspirerande.
xandx
Aktiv medlem
Re: Re: Idétorka
Så här brukar jag roa mig när jag har idé torka!
Ludvig är bara 14år enligt press, vet inte om 14 åringar brukar dricka kaffe eller plocka svamp?mannbro skrev:
Gå ut i skogen. Ta med dig och kaffe och bullar och svampkorgen. Bara var i naturen. Plocka svamp, fika, slappna av.
Så här brukar jag roa mig när jag har idé torka!
Bilagor