Advertisement

Annons

I brist på saker att göra under min sjukdom - Gör om mig!

Produkter
(logga in för att koppla)
Usch, tror jag sett för mycket Toyotareklam på TV...
 

Bilagor

  • 100-0011(3)_crw.jpg
    100-0011(3)_crw.jpg
    47.9 KB · Visningar: 365
Slitzbabeversionen:




Blistered-Slitzversionen_.jpg
 
Loopia skrev:
Vilket filter / plugin / pensel har du användt till detta coola gröna?

Inte använt mig av några filter eller plugin, ja förrutom oskarp mask då, men va nog inte riktigt det du menade med plugin/filter.

Ritat med hjälp av flera lager i olika 'lägen' (lagereffekter). Meningen va att göra om all hud men ja orkade inte. :/
 
digitalzero skrev:
Inte använt mig av några filter eller plugin, ja förrutom oskarp mask då, men va nog inte riktigt det du menade med plugin/filter.

Ritat med hjälp av flera lager i olika 'lägen' (lagereffekter). Meningen va att göra om all hud men ja orkade inte. :/

Okej det var snyggt som attan iallafall *feedback*
 
pixelstudio skrev:
Skitläcker bild Lasse. Det är skoj med en total makeover. Jag skulle själv vilja lära mig mer om att göra sådana saker!

Tack för dom vänliga orden, Maria.

Går väl i och för sig inte att misslyckas med en så vacker tjej.

Som info ang bilden kan jag säga att den består av förutom bilden på dig också en bild på rostig plåt och en tecknad skalbagge.

Förresten var det en bild på torr jord också i ett lager ovanpå allt annat.....:)
 
Lasse H skrev:
Tack för dom vänliga orden, Maria.

Går väl i och för sig inte att misslyckas med en så vacker tjej.

Som info ang bilden kan jag säga att den består av förutom bilden på dig också en bild på rostig plåt och en tecknad skalbagge.

Förresten var det en bild på torr jord också i ett lager ovanpå allt annat.....:)

Du kan väl göra en tjusig liten tutorial över hur du går till väga :)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.