Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hyra Kamera i Umeå-området

Produkter
(logga in för att koppla)

Andreas74

Aktiv medlem
Finns det någonstans man kan hyra en digitalkamera kring Umeå-området?
Eller finns det någon här som har lust att hyra ut sin?
Canon 350D eller liknande, måste vara Canon.
Vårdas givetvis ömt som ett barn.....

Behövs 10-11 Juni, skall fota ett bröllop.

Mvh
Andreas

jag känner en som har en 300d, men jag vet ju inte hur sugen han är på att låna/hyra ut den, men jag kan kolla med honom.

Har du kollat med Swefo i Umeå?
Jag har hyrt en 20D därifrån en gång, fast det var precis när den lanserats så det var ett erbjudande om att testa mer än uthyrning...

Men det skadar ju inte att höra med dem.
http://www.fotohornan-swefo.se/

/Daniel

EDIT: Är dock inte helt säker på att de hyr ut till privatpersoner. Men kolla med dem som sagt.

Fotohörnan ska nog hyra ut tror jag. Vill minnas att jag har kompisar som hyrt videokameror där iaf...

Nej, jag bestämde mig i sista stund att köpa en egen 350D.
Bilderna blev bra, trots tidspressen eftersom vi blev försenade. Slänger väl in någon bild här kanske under dagen eller imorgon.

Bilderna togs på gammplatsen i Lycksele eftersom bröllopet hölls där. Det fanns massor av ställen där man hade kunnat ta fina bilder men man var ju tvungen att begränsa sig lite. Finns garanterat många ställen i Umeå att fota på. Någon gammal hembyggdsgård är aldrig helt fel.

ANNONS
Januarirea hos Götaplatsens Foto