Annons

Hyra/köpa/låna sjukhusrekvisita

Produkter
(logga in för att koppla)

Galdr

Aktiv medlem
Hallå gott folk!

Jag är på jakt efter diverse sjukhusatteraljer, såsom en brits, en pall, en operationslampa och en eller flera sprutor. Har hittat ett ställe i typ Uddevalla som hyra ut sådant, men eftersom jag bor i Sthlm skulle fraktkostnaden bli alltför hög.

Jag undrar nu om någon i eller i närheten av Stockholm har något av det ovanstående att hyra/låna ut, eller kanske sälja, eller om det är någon som vet var man kan hyra sådant här i trakten.

Tacksam för eventuella svar

// Mathias
 
Ssch, avslöja inte mina onda planer nu... :p

Nejdå, det är ämnat att användas i en goth/fetish-liknande fotosession med en söt liten flicka som kläckte idén. =)
 
Galdr skrev:
Ssch, avslöja inte mina onda planer nu... :p

Nejdå, det är ämnat att användas i en goth/fetish-liknande fotosession med en söt liten flicka som kläckte idén. =)

Jag förstod nog det, hoppas få se bilderna. Ska bli spännande. Lycka till med attiraljerna....
 
En vild chansning bara.

Har du ringt runt och hört med t.ex. produktionsbolag för film och TV? De brukar väl ha en hel del dylik rekvisita. Även teatrar och liknande kanske.

Torde ju finnas en del såväl produktionsbolag som teatrar i Stockholm. Även om de inte har själva så kanske de kan hjälpa till med info om vart de får tag på sin rekvisita.
 
Kanske du har ngt sjukhusmuseum i närheten?

De äldra prylarna är ju betydligt läckrare än moderna, tex rostfria sprutor och pallar mm.

Har du tur vill dom idka byteshandel. Lite bilder till dom, och du får låna prylarna gratis?!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.