Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Hvl-f58am
- Trådstartare vaktis100
- Start datum
vaktis100
Aktiv medlem
56:an i wl-läge och 58:an på kameran (har läst nånstans att det är enda sättet)!!! Har provat både ttl_läge och ratio (2-1)!Jag kan prova ikväll. Ska nämligen träffa en kompis som köpten en 58:a i hongkong i veckan.
Men har du satt 56:an i WL läge? Eller har du 58:an på kameran och försöker lösa ut den.
Berätta hur du gjort så jag har något att felsöka ifrån.
mvh/Ove
Vevo
Aktiv medlem
Men är inte det på en a900? Men det kanske är det du har.56:an i wl-läge och 58:an på kameran (har läst nånstans att det är enda sättet)!!! Har provat både ttl_läge och ratio (2-1)!
vaktis100
Aktiv medlem
Men är inte det på en a900?
Jupp!! Har en 900 o en 700! 700:an har inga problem att lösa ut bägge med sin inbyggda blixt men jag vill kunna köra 58:an på 900:an och lösa ut 56:an vid sidan om... Du får gärna berätta sen hur det gick med din kompis och vilka inställningar ni testade. I handboken har dom bara 42:an som exempel!!!
Edit: Handboken för 58:an då alltså!!!
vaktis100
Aktiv medlem
Har testat snart allt utan resultat!!! 58:an ska kunna styra två andra blixtar med full ttl och med ratio från 1 till 16 på alla tre så det vore konstigt om inte 56:an skulle funka när det gör det med 42:an (enligt handboken)!!!!Så gör jag med min 56:a för att styra mina HS5600 och HS5400 på mina analoga hus (Dynax 7 och 800SI)
Vevo
Aktiv medlem
Kan man inte ställa WL control i 58:an? för om du provar på 56:an så går det. Men på en a700 eller D7D så kan man inte få inställningen att sitta kvar, pga att det är bortkopplat och inte funkar å ett digitalt hus. A900 däremot vad jag förståt vara inställd/programmerad för att klara det.
vaktis100
Aktiv medlem
Men WTF. Vad är det då som krånglar. Det verkar ju helt galet.
Hehehe,,,, det undrar jag åxå men om ni testar sen så kan du ju posta era upplevelser här sen och berätta om någon av blixtarna överlevde!!!
vaktis100
Aktiv medlem
Japp,,, alles in ordnungOK. En summering av läget.
Kameran är i läge Blixtläge Trådlöst.
58:an monterad på kamera i WL Control läge
56:a i WL On
Stämmer det.