Advertisement
Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hur tycker ni sidan ser ut?

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag tycker den är läcker och ren! men skulle väl kunna ha några invändningar mot den typografiska biten. Kanske begränsa antalet typsnitt lite och se till så det blir en helhet av dem som används. Så det inte spretar för mycket...

Sen, som någon innan sagt, så är texten längst nere inte helt okej. Det är väldigt svårt att se vad som ska stå där. T.ex. så se B:et i about ut som ett E...

Men, annars väldigt ren! Gillar sånt!

M.V.H Johan Runesson
 
Tack för all respons!

Hej alla!

Jag heter Filip Rafstedt och det är jag som har gjort sidan åt Peter Kardne. Jag och Peter uppskattar era kommentarer och jag tar åt mig av vad ni sagt. Språket på sidan skall självklart vara engelska när det är färdigt, och en html-version kommer inom kort. Bildspelet kommer att bytas ut mot en klickbar version så att åskådaren själv kan styra vad han/hon vill titta på.
Hoppas ni tittar in på sidan om ett tag igen och ser att den blivit mycket bättre...


MVH Filip Rafstedt
 
mrzoom skrev:
Är hela sidan i flash eller är det bara ett flash intro?
Om det bara är ett intro så skulle jag vilja ha en "hoppa över"-länk så att jag kan komma in och se sidan.
Om hela sidan är i flash så kommer jag inte kunna se den när jag väl kommer in ändå, för jag har inte stöd för flash.
Och om nu hela sidan är i flash så skulle jag vilja ha en länk till "se sidan utan flash" men så mycket jobb kanske man inte orkar med.

Jag ser webben på ett lite anorlunda sätt kanske, jag anser att information är till för alla och att alla då alltid har rätt att tadel av mina webbplatser, även t ex blinda.. Så jag anpassar alltid webbplatser efter allt och alla.
Håller med den andre Niclas totalt. Sidan är är fröjd för ögat men jag gillar inte sidor som är helt gjorda i flash.
 
Den var väl fin, men som många andra gillar jag inte flashsidor. Lite dåligt att man inte kan bläddra själv.
 
Hej

Återigen, Mizunos klubbor är snyggare. Dom som visas är mer eller mindre amatörklubbor. :)

Konkret, öka textstorleken ett snäpp, lägg in content taggen i html det går att göra även i macromedia.

Helhetintrycket tycker jag är både stilrent och flashigt.;-)

Du/ni är på helt rätt spår.

Calle
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.