Annons

Hur mycket Fotosidan blir det?

Produkter
(logga in för att koppla)
Vi är hemskt ledsna att vi skapat denna drog. Närå, det är otroligt kul att ni gillar sajten och det inspirerar.

Det skulle vara kalas om internetleverantörerna kunde delat med sig lite till oss, då hade vi haft råd att spendera mer tid med att skapa mer innehåll på sajten.

Men jag lovar att kämpa för att lyfta sajten vad gällande artiklar, nyheter, experter, tävlingar, etc etc framöver.

Jag är periodare. :D
Håller mig borta från datorn (och fotosidan) några dar, sen är jag inne kanske 2-5 ggr om dan ett par dar. Oftast på natten när jag inte har någon lust att tryna.

När adminarna får tid kanske det vore kul att lägga till en räknare för logins. Skulle vara fräckt.

fråga inte..fråga inte ;-) långt mer än rimligt.
inloggad all vaken tid när jag är hemma..borde verkligen ut och fotografera mer istället..

Man vågar knappt att berätta det.... på jobbet blir det en hel del. Hemma är jag nästan spikad framför guldsidan helatiden! Min kära sambo tycker att detta är super skojj! *crossfingers*

// Martin

Härligt med ett ämne vi alla är överens om!!!!

Även om det ytterst pinsamt att erkänna både det och tiden man spenderar här:-D

Snart finns det kanske rehabilitering särskilt för oss fotosidare. 3G lär ju inte göra livet lättare (för omgivningen då..). Ständig, bärbar uppkoppling..:)

För min del har det blivit mindre den senaste tiden. Tidigare var jag inne kanske 1-2 gånger per dag men satt då timmar i sträck. Numera är jag inne oftare men då på "blixtvisiter" där jag kollar av nya inlägg, om jag har fått några nya kommentarer och slutligen nyupplagda bilder för dagen.

Jag tycker att både fotosidan och själva fotandet har fått "stryka på foten" för sommaren faktiskt. Men nu när hösten och vintern kommer så är det nya fräscha tag som gäller.. :)

/Jonas

Eftersom jag varit en sk "fritidsforskare" ett bra tag nu så har fotosidan tagit upp en stor del av min fritid. Jag älskar denna underbara site. :)

Fast nu när jag börjar plugga from. imorgon (11 sept) så lär jag inte har så stor möjlighet att sitta vid min favvo site 24/7. :(

Exakt hur mycket i timmar och minuter har man inte koll på, men som många andra så sitter man och pysslar mycket på sin fritid framför datorn och då har man ju givetvis Fotosidan på i bakgrunden och alternerar mellan.

Jaha, en annan sitter ju med modem så det blir inte så våldsamt mycket just nu, jag försöker spara, det blir så dyrt. Men innan jag började dra ner så blev det väl 1-2h per dag och när man på sommarlovet höll på som värst så blev det väl 2-3-4 kanske 5h per dag, då var det mest chatten men även fotosidan. Förhoppningsvis så är ADSL på intågande även här och då blir det nog fotosidan 24/7... men nu är det ransonerat pga priset.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar