Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Hur mkt ska man ta betalt?
- Trådstartare Jenka1974
- Start datum
Erik Schalin
Aktiv medlem
Det är väldigt stort.
Drygt pi kvadratkilometer
Drygt pi kvadratkilometer
joakim_hansson
Aktiv medlem
Jenka1974 skrev:
Har en killen som vill ta att jag ska ta vanliga bilder på honom. Hur mkt ska man ta betalt?
5-6 hundra spänn timmen låter rimligt tycker jag.
tritub
Aktiv medlem
Re: Utskrifter?
Men... AB och EXP får väl betala olika för olika strl? Även om de inte skrivs ut?? (läs: trycks)
Jenka1974 skrev:
Har inte sagt att jag ska skriva ut bilderna.
Men... AB och EXP får väl betala olika för olika strl? Även om de inte skrivs ut?? (läs: trycks)
marco
Aktiv medlem
Det finns inget som heter rimligt eller orlimigt när det gäller hur mycket man skall ta betalt rent generellt. Allt beror på situationen och vad som skall göras och åt vem. Allt mellan 100:- för hela jobbet och 1200:-/timme kan man tänka sig...
Prissättning är det svåraste som finns, och det som kräver mest fingertoppskänsla. Man bör inte förlita sig på färdiga mallar utan gå på sin egen känsla vad som är rimligt vid varje tillfälle.
Prissättning är det svåraste som finns, och det som kräver mest fingertoppskänsla. Man bör inte förlita sig på färdiga mallar utan gå på sin egen känsla vad som är rimligt vid varje tillfälle.