Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Hur många 5D MkII är bokade?
- Trådstartare Candersson
- Start datum
RasmusBender
Medlem
Fick min sköönhet idag har inte hunnit ladda den för än nu men ska man låta batteriet sitta övernatten?
Tsukuyomi
Avslutat medlemskap
Fick min sköönhet idag har inte hunnit ladda den för än nu men ska man låta batteriet sitta övernatten?
Var köpte du den?
Candersson
Aktiv medlem
Du ser på laddaren när det är klart!
Jag tror det tog ungefär 2-2½ tim att ladda batteriet. Bra tillfälle att t.ex. installera programvarorna (om du nu inte redan hade dom) och annat kul
RasmusBender
Medlem
Var köpte du den?
Dustin,står du i kö någon stans?
Candersson
Aktiv medlem
....
Jag klämde också på 1D mkIII, känns ju härlig men den är för tung och för dyr....
Samma här, d.s.v. jag tycker den är lite väl stor. Men visst, den har utan tvekan sina fördelar!
Vad gäller priset så säljer Jessops i England 1DmkIII (enbart hus) för £2299.
Det blir runt 26.000 riksdaler
Det är billigt!
Fotomikael
Medlem
Priset stiger
Dustin ändrade priset på 5d+24-105 till 34 495.
Tsukuyomi
Avslutat medlemskap
Dustin,står du i kö någon stans?
Kungsholms Foto
Matkamies
Aktiv medlem
Alla kommer att höja, ingen tvekan!
Matkamies
Aktiv medlem
Alla kommer att höja, ingen tvekan!
Om man kollar senaste ändringarna på prisjakt så höjde Webhallen med 1005:- till 32995:-
Inom en vecka så höjer Cyberphoto och Scandinavian.
Men ni som har beställt tidigare iallafall från Cyberphoto,Scandinavan och Fotokungen kan vara lugna, dom sa för en vecka sedan att prishöjningar skulle ske i månadsskiftet men att dom bokningar som har gjorts och dess priser skulle gälla även om leveranserna dröjer.
/Matkamies
Senast ändrad:
frryn
Aktiv medlem
Om man kollar senaste ändringarna på prisjakt så höjde Webhallen med 1005:- till 32995:-
Inom en vecka så höjer Cyberphoto och Scandinavian.
Bara jag får en kamera snart så kommer ingen till skada....
kiwi
Aktiv medlem
Butiken i Holland där jag köpte min ifrån har kameran i lager.
Dyrare än i Sverige, men så får man också en kamera inom rimlig tid. Det tog 4-5 arbetsdagar att få min, från betalning till att jag hade kameran i min hand.
/ Kiwi
Dyrare än i Sverige, men så får man också en kamera inom rimlig tid. Det tog 4-5 arbetsdagar att få min, från betalning till att jag hade kameran i min hand.
/ Kiwi
Beatnutz
Aktiv medlem
Hör med www.waltersfoto.se, tror inte dom har någon kö.
Tsukuyomi
Avslutat medlemskap
Ny vecka med nya leveransmöjligheter. Någon som fått något leversnabesked idag eller är det bara jag som fortfarande inte har någon mkII?
Det är bara du, tyvärr!
Nejdå, jag har inte hört något från Kungsholms Foto än, funderar på att ringa i början av nästa vecka och se om de har någon prognos.
Matkamies
Aktiv medlem
Det är bara du, tyvärr!
Nejdå, jag har inte hört något från Kungsholms Foto än, funderar på att ringa i början av nästa vecka och se om de har någon prognos.
Walters Foto pratade om 2-6 veckor, om man ställer sig i kö nu.
Fast dom lovade inget!
frryn
Aktiv medlem
Webhallen har ett kit på lager i stockholm nu. Om någon är intresserad
Då har jag ett 24-105 till salu. Anyone? :-D
jonsson-krister
Aktiv medlem
Ny vecka med nya leveransmöjligheter. Någon som fått något leversnabesked idag eller är det bara jag som fortfarande inte har någon mkII?
Scandinavianphoto Stockholm ringde igår måndag och erbjöd mig ett hus.
Dom sa att det var flera som hade hoppat av kön och turen nu hade kommit till mig. ÄNTLIGEN...
Ställde mig i kö 2/10-08.
/Krister