Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hur många 5D MkII är bokade?

Produkter
(logga in för att koppla)
Köpt en idag! Hittade en av en slump, stoppade det under armen och "ringde en vän" och han säger.. Köp Köp Köp! Så jag har både köpt den och blivit av med den på samma dag. Varken jag eller han har stått i någon kö:).. Mest en principsak:)

En principsak?

Var det ett hus eller ett kit? Var hittade du den?

Nu sitter jag hemma och håller en 5D MkII i handen!
Köpte den på Mediamarkt i Barkaby ett kit.
Där låg två kit till på hyllan bland 50D och annat som om det var år 2010. De var inte bokade och ingen av de få besökarna brydde sig om 5DMk II. Säljaren sa att det är samma situation i Nacka strand.

Två har levererats hittills. Canon skickade ett okänt antal till dem från Göteborg igår. Antingen har de inte kommit fram än eller så var det max tre stycken, eftersom jag inte hört något och står som nummer fyra nu.

De kan iofs vara att de fått en massa kit och därför inte ringt mig.

Jag står som 3:a i huskön och telefonen har varit så tyst....

Ringde Media Markt Heron City idag och fick prata med en otroligt dryg tjej. Hon sa att dom inte hade den, men det lät som om hon inte ens sökte efter den. Hon verkade mest intresserad av att avsluta samtalet. Jag störde hennes siesta säkert.

Testar att ringa dem imorrn igen.

Ringde Media Markt Heron City idag och fick prata med en otroligt dryg tjej. Hon sa att dom inte hade den, men det lät som om hon inte ens sökte efter den. Hon verkade mest intresserad av att avsluta samtalet. Jag störde hennes siesta säkert.

Testar att ringa dem imorrn igen.
Samma sak var det när jag ringde till Mediamarkt. Då bad jag att koppla mig till foto avdelningen. Där visste dem bättre.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar