Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hur många 5D MkII är bokade?

Produkter
(logga in för att koppla)
... Efter ett tag sitter det bara en massa nördiga loosers kvar och pratar med varandra? Hoppas innerligt jag slipper sitta kvar då...

Nördar.... jo det kan nog tänkas (men troligtivs då ännu mer frustrerade än idag)
Loosers... ja verkligen!

Jag delar din förhoppning om att inte vara kvar. Det finns en del som inte vill riskera att sitta kvar på danshaket. Dom har redan köpt utomlands... :)

Det bästa vore om denna tråden självdör mycket snart.
 
Jag fick ett samtal från Cyberphoto jag också nu, min kamera finns inne. Avbokar min plats #2 för hus på Dustin (kan ge mig på att de också får in grejerna imorrn bara för att!).

/Björn
 
Alex, för det första blir det en massa meck med garanti osv om jag köper och säljer vidare till dig, för det andra är det inte mer än rätt att de som ställt sig i kö i tid för kameran i den ordningen de gjort det.

Jag tror inte heller jag kan "flytta" över kön till nån annan utan att köpa den själv. Så det blir svårt.

För det andra har jag redan avbokat ;)

/Björn
 
Jag förstår inte varför man inte skulle få göra vad man vill med sin egna köplats. Även om det är något abstrakt så är det ju ens egna "egendom", som dessutom är värd en peng.
 
Oj, det blev missförstånd ang. köpa köplats, jag borde tillägga ;-)

Men det var snällt av er att det blev besvarat på ett snällt sätt.
 
Köpt en idag! Hittade en av en slump, stoppade det under armen och "ringde en vän" och han säger.. Köp Köp Köp! Så jag har både köpt den och blivit av med den på samma dag. Varken jag eller han har stått i någon kö:).. Mest en principsak:)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.