Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Hur mäter jag spot på min EOS 600?
- Trådstartare vide
- Start datum
nic_k
Aktiv medlem
ISO talet ställer du om genom att öppna luckan nedanför bakstycket och trycka på två knappar samtidigt (kommer inte ihåg vilka då jag inte har kameran i närheten just nu, men det ska stå 'ISO' med streck mellan de två knapparna som ska tryckas), sedan är det vara att rulla inställningsratten tills rätt iso tal dyker upp.
Utsnittsmätningen på eos 600 är betydligt 'spottigare' än på en del andra eos (bla eos 30/33, kolla canonöversiktet här på fotosidan). Den aktiverar du genom att trycka på knappen som inte är lcd-belysningen vid höger tumme.
hoppas det här var till någon hjälp!
/nic
Utsnittsmätningen på eos 600 är betydligt 'spottigare' än på en del andra eos (bla eos 30/33, kolla canonöversiktet här på fotosidan). Den aktiverar du genom att trycka på knappen som inte är lcd-belysningen vid höger tumme.
hoppas det här var till någon hjälp!
/nic
Snapphaneledaren [E.F.S]
Aktiv medlem
Vill bara klargöra att det inte finns någon spottmätning på EOS 600. Men utsnittsmätningen fungerar ypperligt, du får bara gå lite närmare när du mäter.
Den mäter inte riktigt lika iheller men 95% av gångerna så får du samma mätvärden som en spot.
Den mäter inte riktigt lika iheller men 95% av gångerna så får du samma mätvärden som en spot.
Snapphaneledaren [E.F.S]
Aktiv medlem