Bengf
Aktiv medlem
Vet inte jag, har senaste Samsung, så är jag inte inne på ett tag får jag jag allt leta med inställningar " var var det nu igen " telefonen tipsar om än det ena och andra, men inte hur jag skall gå till väga, många kamera inställningar har den, flera av dom är inte så smidiga att snabbt använda, stå och mickla en stund går det nog, den frågar söker du något annat, då har man redan färdiga val att välja på, då kommer det upp 10-saker till, jaha vad har man här att kunna använda, finns ingen sökknapp här, man provar slå på eller slå av, Googel är inne och frågar om man vill använda olika saker som jag inte förstår vad det är. förutom det så håller jag på och skickar min S205G till Samsung Service och infocare, för att dom som tar i mot mina samtal hör brus och störningar, flera inskick har inte hjälpt ännu, och läget ser mörkt ut, jag har en telefon som kostade 12000 kr med lite extra grejer, dom jag ringer till undrar vad som är fel, för jag försvinner i bland, mystiskt fel för jag själv hör inga fel, bara mina mottagare.