Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Hur gör man så att kommentarerna finns kvar på en bild om mna flyttar den till portfo
- Trådstartare Kalle.b
- Start datum
xavslut
Avslutat medlemskap
Jag går in i mina album, där också portfolioalbumen finns - sedan flyttar jag bara bilden över till ett portfolioalbum. Kommentarerna försvinner riktigtnog så att andra inte kan se dem - men de finns kvar. Om du sedan flyttar bilden tillbaks i ett diskussionsalbum sedan så vill de äldre kommentarerna synas för andra igen.
Själv kan du titta på kommentarerna när bilderna ligger i portfolio om du går in i dina album och läser dem själv.
Jag brukar flytta runt bilderna lite då och då, har inte hjärta att plocka bort en bild med alla de kommentarer som ni gett till bilderna. Allt det arbetet som ni lagt ner i kommenterandet har inte jag hjärta att bara så där slätta bort.
fotohälsningar
Terje
Själv kan du titta på kommentarerna när bilderna ligger i portfolio om du går in i dina album och läser dem själv.
Jag brukar flytta runt bilderna lite då och då, har inte hjärta att plocka bort en bild med alla de kommentarer som ni gett till bilderna. Allt det arbetet som ni lagt ner i kommenterandet har inte jag hjärta att bara så där slätta bort.
fotohälsningar
Terje