Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Hur får man huden len och brun?
- Trådstartare muster
- Start datum
Estethia
Aktiv medlem
krista skrev:
..sedan att finnar och diverse prickar är helt naturligt har väl inget med saken att göra, eller?
Nej, mindre retuschering och mer naturliga bilder, tack.
oki. finnarna kommer härmed alltid att minnas och bevaras trots sin naturliga förgänglighet. ;o)
här är mitt oretuscherade bidrag.
Bilagor
Senast ändrad:
PeterLj2
Aktiv medlem
krista skrev:
..sedan att finnar och diverse prickar är helt naturligt har väl inget med saken att göra, eller?
Mindre gnäll från konservativa människor under en tråd som är om efterbehandling, tack. Det finns andra forum som är till för det och där kan de ta och diskutera det och hålla med varandra om hur den digitala utvecklingen skrämmer dem. Bara jag slipper gnället, tack.
lotelo
Aktiv medlem
Jag tycker det är en skapligt sund inställning. Naturligheten försvinner ju rätt ofta och människor blir som dockor..krista skrev:
Fast visst, detta är en efterbehandlingstråd så kör på. Inte mig emot i efterbehandlingstrådar eller som lek, men i övrigt så..
Jag ville ändå bara säga att jag faktiskt håller med Kristas inställning i inlägget vad gäller naturlighet. Många verkar glömma bort att ta bra bilder och att det går att sminka över finnar och ljussätta vid fotograferingen. Detta ser man ju på fler platser än i efterbehandlingstråden också och då är det riktigt skrämmande.
Nu gjorde jag mig nog rätt opopulär, men det lever jag med..
PeterLj2
Aktiv medlem
Jag tycker man ska respektera forumindelningen, det är allt. Här borde det enbart diskuteras hemläxor. Ställningstagande och era inlägg hör inte hemma här som jag ser det, de borde göras i sitt respektive forum istället. (jag vet att jag hycklar lite genom att svara här men men)
krista
Medlem
PeterLj skrev:
Jag tycker man ska respektera forumindelningen, det är allt.
Åh ja, självklart. Och jag ber om ursäkt för det. Det var bara en spontan reaktion, och det är väl knappast förbjudet att ifrågasätta vissa forum? Hade jag dessutom skrivit det någon annanstans hade inte personerna som nu diskuterar denna fråga eller hemläxa eller vad det nu är - och som inlägget faktiskt var riktat till, kanske ens läst detta. Och vad hade det då varit för poäng?
PeterLj2
Aktiv medlem
krista skrev:
Åh ja, självklart. Och jag ber om ursäkt för det. Det var bara en spontan reaktion, och det är väl knappast förbjudet att ifrågasätta vissa forum? Hade jag dessutom skrivit det någon annanstans hade inte personerna som nu diskuterar denna fråga eller hemläxa eller vad det nu är - och som inlägget faktiskt var riktat till, kanske ens läst detta. Och vad hade det då varit för poäng?
Jo förvisso och nu är denna tråden mer eller mindre död egentligen så det spelar ingen större roll egentligen. Jag tycker bara det har diskuterats förr och jag är lite trött på den diskussionen om jag ska vara ärlig och vill helst slippa se den här. Framförallt för att jag är en som har åsikter om det mesta och lätt får för mig att yttra dem.
Estethia
Aktiv medlem
müsli skrev:
Turbulant face
stackarn. nu börjar hon se lite lidande ut av den oömma behandlingen.. ;o)