Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Hur får man huden len och brun?
- Trådstartare muster
- Start datum
jpersson
Aktiv medlem
Då kontrar jag med en ärligare version.Estethia skrev:
jag slänger in en barbie
Bilagor
Estethia
Aktiv medlem
ohls skrev:
då kommer det bästa förslaget
*fniss*
fast så där värst len och brun är den ju inte.. tror jag..
*kisar som genom en flaskbotten*
Cederbom
Aktiv medlem
bjanha skrev:
Nu jävlar krämar jag på!
Ey!
Jag gillade dina riktigt överdrivna hudfärg! Jag är ibland på jakt efter något liknande, om än inte fullt så extremt. Lust att dela med dig...?
Jag kan bara säga som jag sa förrut: man lär sig mycket av att se andras tolkningar och preferenser! Kul som fasen! Jag vill ha fler bilder att leka med!
bjanha
Aktiv medlem
Cederbom skrev:
Ey!
Jag gillade dina riktigt överdrivna hudfärg! Jag är ibland på jakt efter något liknande, om än inte fullt så extremt. Lust att dela med dig...?
Hudfärgningen är ett rejält tilltaget Saturation, lite uppjagad konstrast (komprimerad) och sen individuella justeringar för varje R, G och B i Photoshops "Image -> Adjustments -> Color Balance".
Tillvägagångssättet vid softningen behåller jag gärna för mig själv, hoppas du inte misstycker.
/bjanha
Cederbom
Aktiv medlem
Tack så mycket, det är väl något liknande jag skulle tänka mig också, men det var just kombinationen av softning och färg jag gillade. Och näerå, jag tar inte illa upp även om det är lite synd förstås (vill ju gärna lära sig), men jag respekterar det helt och fullt! Vissa saker vill man ha för sig själv!
bjanha
Aktiv medlem
Re: Manipulation?
Vadå riktiga? Finns hon på riktigt menar du?
Nåja, om du kollar i starten på denna tråd ser du länken till originalbilden.
berga skrev:
Tänker på kvällens andra tråd om manipulation. Vilken bild är den riktiga?
Vadå riktiga? Finns hon på riktigt menar du?
Nåja, om du kollar i starten på denna tråd ser du länken till originalbilden.
Hejduglade
Aktiv medlem
Aha!! Kul tråd! Kanske vi skulle kunna göra sådana här uppgifter lite mer strukturerat. Jag hade i början något som jag kallade hemläxa, men hann inte med att följa upp det ordentligt. Men här skulle enkelt kunna annonsera hemläxan i ett dokument och sen kör man resultatet i en forumtråd som nu.
PatrikAdolfsson
Aktiv medlem
elmfeldt skrev:
Aha!! Kul tråd! Kanske vi skulle kunna göra sådana här uppgifter lite mer strukturerat. Jag hade i början något som jag kallade hemläxa, men hann inte med att följa upp det ordentligt. Men här skulle enkelt kunna annonsera hemläxan i ett dokument och sen kör man resultatet i en forumtråd som nu.
Jättekul idé!
bjanha
Aktiv medlem
elmfeldt skrev:
Äntligen! ;-)
Vem har bra modellbilder för retuschering?