Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Hur är det med eFKe egentligen?
- Trådstartare timeUnit
- Start datum
Fredrik Calabrese
Aktiv medlem
Det finns vissa som gillar Varycon. Jag är van vid Multigrade och tycker att det är lite svårare att få fram rätt toner.
Papper är väldigt personligt vad man gillar. Om inte annat så testa ett 10 pack.
Forte är förbannat trevliga papper som du borde kolla upp.
Papper är väldigt personligt vad man gillar. Om inte annat så testa ett 10 pack.
Forte är förbannat trevliga papper som du borde kolla upp.
timeUnit
Aktiv medlem
Tack!
Jag kör just nu Forte Polywarmtone, Forte Fortezo (Normal), Adox Varioclassic G och har lite Agfa MCC 118 kvar. Har också ett par paket Fomatone MG och MG Classic att ha kul med.
Jag gillar Fortes papper, men tycker ibland att reaktionen i selen är för extrem. De blir ju helt chokladfärgade. Jag har läst att Emaks är annorlunda i den bemärkelsen.
Till er fiber-lovers: ta och köp en låda Adox VarioClassic G från fotoimpex.de. Det är ett jättefint neutralt papper. I Dektol 1+1 blir det aningens blåsvart. Svinsnyggt. I 1 +2 är det neutralt.
Jag kör just nu Forte Polywarmtone, Forte Fortezo (Normal), Adox Varioclassic G och har lite Agfa MCC 118 kvar. Har också ett par paket Fomatone MG och MG Classic att ha kul med.
Jag gillar Fortes papper, men tycker ibland att reaktionen i selen är för extrem. De blir ju helt chokladfärgade. Jag har läst att Emaks är annorlunda i den bemärkelsen.
Till er fiber-lovers: ta och köp en låda Adox VarioClassic G från fotoimpex.de. Det är ett jättefint neutralt papper. I Dektol 1+1 blir det aningens blåsvart. Svinsnyggt. I 1 +2 är det neutralt.