Brejdol
Aktiv medlem
Eftersom det uppenbarligen är ett problem för vissa (många?) att det ibland läggs in kommentarer som är "oseriösa" i seriösa diskussioner, varför inte göra ett humor-forum, där man då vet på förhand att inget är att ta på allvar när man klickar sig in där (inom de vanliga reglerna för personangrepp o. dyl. naturligtvis)?
Fritt forum finns ju redan, men det behövs som ett seriöst forum tycker jag.
Jag tror att fotosidan skulle tjäna på att samla de "oseriösa" under samma tak, utan att sajten för den skull blir en ploj. Likaså tror jag att andelen troll-inlägg skulle minska drastiskt.
Själv tycker jag att ett inlägg som får dig att dra på smilbanden kan vara minst lika mycket värt som ett som för diskussionen vidare, men det är ju jag det...
Låt höra vad ni tycker!
/R
Fritt forum finns ju redan, men det behövs som ett seriöst forum tycker jag.
Jag tror att fotosidan skulle tjäna på att samla de "oseriösa" under samma tak, utan att sajten för den skull blir en ploj. Likaså tror jag att andelen troll-inlägg skulle minska drastiskt.
Själv tycker jag att ett inlägg som får dig att dra på smilbanden kan vara minst lika mycket värt som ett som för diskussionen vidare, men det är ju jag det...
Låt höra vad ni tycker!
/R