Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
HP PhotoSmart R707, HP Photosmart 935 eller tips?
- Trådstartare Cuiris
- Start datum
dumbo
Aktiv medlem
Ja, då blir det ju kanske lite dyrare än om du beställer från billigaste stället enl. pricerunner, men det är väl ett rätt vettigt paket tycker jag. Så kan du tänka dig lägga de pengarna så är det inget dåligt köp.
Nu säger jag inte att det inte finns andra alternativ, men denna känns ganska självklar som ett av de bättre köpen iaf.
Nu säger jag inte att det inte finns andra alternativ, men denna känns ganska självklar som ett av de bättre köpen iaf.
dumbo
Aktiv medlem
Fast Canon stödjer bara PTP tex så har man inte windows XP så måste man använda deras eget program för överföringen.
Har man USB2 och ett snabbt minneskort går det åxå snabbare att föra över bilderna. Men behöver är mindre med den typen av kamera än med en DSLR där filerna ofta är större.
Så det är inget nödvändigt köp, men det kostar nån hundring eller två, så har man en slant över så skadar det ju inte heller.
Har man USB2 och ett snabbt minneskort går det åxå snabbare att föra över bilderna. Men behöver är mindre med den typen av kamera än med en DSLR där filerna ofta är större.
Så det är inget nödvändigt köp, men det kostar nån hundring eller två, så har man en slant över så skadar det ju inte heller.