Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

HP PhotoSmart R707, HP Photosmart 935 eller tips?

Produkter
(logga in för att koppla)

Cuiris

Aktiv medlem
Jag funderar på att inkassera någon av dessa, kanske ni har ännu bättre förslag i prisklassen max 3000:- Ska inte användas till något speciellt bruk. Vill ha bra megapixel minst 5.

Enl. pricerunner får man en Canon A95 för strax under 3000kr. Det är ett betydligt bättre köp.

Om du nu prompt måste ha minst 5Mpix för max 3000kr.

Jo jag läste på cyberphoto att den va bäst i deras test... Kanske ska slå till på den då med alla tillbehör för 4100:- ?

Ja, då blir det ju kanske lite dyrare än om du beställer från billigaste stället enl. pricerunner, men det är väl ett rätt vettigt paket tycker jag. Så kan du tänka dig lägga de pengarna så är det inget dåligt köp.
Nu säger jag inte att det inte finns andra alternativ, men denna känns ganska självklar som ett av de bättre köpen iaf.

Jo hittade lite andra ställen som är billigare.

Jag undrar lite över vad behöver man en minneskortsläsare till? Jag menar man kopplar väl bara kameran till datorn via en USB kabel sen är det klart?

Fast Canon stödjer bara PTP tex så har man inte windows XP så måste man använda deras eget program för överföringen.
Har man USB2 och ett snabbt minneskort går det åxå snabbare att föra över bilderna. Men behöver är mindre med den typen av kamera än med en DSLR där filerna ofta är större.
Så det är inget nödvändigt köp, men det kostar nån hundring eller två, så har man en slant över så skadar det ju inte heller.

Akey, nä då är det inte så viktigt för min del. På Pixmania fick jag ihop ett pris på 3800:- för kamera, 4 batterier + laddare och väska. Jävligt sjysst.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar