Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hovshallar

Produkter
(logga in för att koppla)
Havet hae en harmonisk attityd, solen sken och det vara bara att njuta av den och havets stilla kluckande ljud.

Bilagor

• crw_1510.jpg
    crw_1510.jpg
    28.7 KB · Visningar: 314
Plötsligt visar havet sin vreda och spottar mig rakt i ansiktet. Jag funderar fortfarande på vad som störde havsguden.

Bilagor

• crw_1525.jpg
    crw_1525.jpg
    32.6 KB · Visningar: 315
mipert skrev:
Imponerad av dina fina bilder.
Riktigt, riktigt bra.

Oj! tack. Måste erkänna jag kände mig lite grön faktiskt när vi väl var där =)
*bugar och bockar*

Dagen till ära har jag idag dessutom levererat bilderna från mitt första fotouppdag! Kunden var nöjd. Riktigt skönt att få pusta ut.

Jesper:
Jo den bilden har ju onekligen en intressant "bakgrunds"historia ;)

Roland:
Ljuset på bilden Kvällsstudie är mycket mer läckert än på de två tidigare.
Jag ångrar inte en sekund varken att komma dit 06:45 eller att åka där ifrån efter solnedgången.
(fick du med hur mycket skit från sensorn på bilderna med lång slutartid?)

Senast ändrad:
En gruppbild. Nästa gång ska jag använda självutlösaren så kommer ven jag med på bilden. Ett känt symtom att i familjealbumet finns sällan pappor på bild...

Kristoffer>
Jo, bilder tagna med bländare 32 visade tydligt att jaghade en bosättning med parasiter i kameran. Rätt sp pillrigt att klona bort.

Hej.
En hel del fina bilder blev det ju!

En annan som plåtar med gammeldags film har inget att visa ännu. Ska lägga på en rem så att jag kan visa något i alla fall.

Hade'

Jacob vP

Hösten och vintern är nu till ända. Tänker mig under veckan ta ny tur till Hovs hallar och studera dem under sommartid i sommarljuset.

Finns det intresse för en gemensam aktivitet?

Jag bränner ned till Helsingborg i morgon och kvartar över där. Ska kolla om Mollan har bäddat på vägen ned. Detta gör att hela onsdagen är fri för lämpliga aktiviteter. Kan nog klämma en öl eller två i sundets pärla i morgon om det finns intresse för det. Kan även tänka mig kvällsfotografering av folkliv, puls och byggnadsverk samt minnesmärken över fördrivningen av dansken.

Tusan.. där var ju kanonväder.. Vackra bilder Roland.. Ledsen att jag inte kunde komma loss.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar