Annons

Hjälp!

Produkter
(logga in för att koppla)

Marina.Farina

Avslutat medlemskap
Jag tog en jättefin bild på min kusins son och så skulle jag lägga ut den på internet och tänkte då skriva mitt namn så ingen snor den. Men så när jag skulle spara så råkade jag trycka på bara spara och inte på spara som, så nu har jag förstört orginalet. Någon som är bra på fotoshop som kan fixa det?

Tack på förhand //marina
 

Bilagor

  • DSC01397.jpg
    DSC01397.jpg
    14.1 KB · Visningar: 179
jag har inte använt Ps jag använde paint, Har precis köpt Ps men vet inte hur man använder det :S och så blev det helt fel :(
 
Dum fråga förmodligen, men ibland när man får panik glömmer man de mest självklara saker... Den finns inte kvar på minneskortet i kameran?
 
inte det iheller...Men tack för att du frågade...Formaterar alltid kameran efter att bilderna ligger säkert på datorn..Har verkligen lärt mig en läxa. Så dumt bara. Jag vet om att man kan fixa till det i fotoshop men jag vet inte hur, det var den bästa bilden av dem på han :) Min moster skulle ha den på vägen
 
Du kanske, trots att du formaterat minneskortet, kan få tillbaka bilden genom att använda något recovery-program?
 
okej, det visste jag inte. Har du några förslag på såna program? Vet inte alls hur det fungerar! Tack för alla förslag. :D
 
Har (hittills) inte behövt använda nåt sånt själv. Sök i forumet på recovery. Ämnet har behandlats många gånger
 
tack för all hjälp nu har kunnat ge mig. Har nu suttit flera timmar och kollar photoshop dvd och har äntligen kunnat ta bort texten. Plus har kunnat lägga copyright på den.

Men tack för vissat intresse
 

Bilagor

  • DSC01397_redigerad-1 kopiera.jpg
    DSC01397_redigerad-1 kopiera.jpg
    14.5 KB · Visningar: 111
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.