Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hjälp med redigering av bild

Produkter
(logga in för att koppla)

realeye

Aktiv medlem
Hej!

Jag har tagit en bild av min gravida flickvän. När vi tagit fotografierna så upptäckte jag en "lapp" i kläderna som förstör bilden.

Kan någon vänlig själ hjälpa mig att få bort den så att det inte syns som att den har varit där.

Jag har endast Photoshop Elements 3.0. Sedan är jag även lite dålig på hur jag gör för att få bort den.

Kan jag maila någon bilden för att sedan få hjälp med att ta bort den vita lappen? Jag vill gärna ha den fixad i originalfilen eftersom vi kanske ska göra förstoring på den. (se bilden nedan).

Hjälp!

Bilagor

• gravid.jpg
    gravid.jpg
    46.8 KB · Visningar: 246
Jag tog mig friheten att ladda ner och retuschera, hoppas det va OK. Jag använde mig av PS3 och använde klonstämpel och smart lagningspensel. Vet inte om de funktioner finns i Elements, men annars kan jag hjälpa dig att fixa till orginalbilden...
Detta gjordes i all hast och man kan lägga ner mer energi på det...

ANNONS