Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hjälp med location fort

Produkter
(logga in för att koppla)

LostInSpace

Aktiv medlem
Jag ska fota i morgon och har inte bott tillräckligt länge i sthlm för att känna till bra ställen och jag letar efter en location i sthlm som är inomhus, det finns tillgång till ström som är skitig och sliten. jag ska fota ett punkrockband och känslan i deras video ska avspeglas. (www.myspace.com/neverstore) tyvärr är jag ute i sista minuten också för det är redan i morgon så om någon har något bra tips blir jag jätteglad!

Bara för att jävlas lite så kan jag upplysa om att 'location' på svenska heter 'plats' eller 'ställe'.

*hata svengelska*

Sök på Rysspråmen i detta forum. ligger i Svindlersvik/ryssviken Nacka och det är nog möjligt att dra fram 220V.

Annars så brukar tyvärr slitet och skitigt innebära nedlaggt och då finns det ingen ström. Du kanske skall titta lite efter ett portabelt el-aggregat.

ANNONS