Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Hjälp med lins för action/natur
- Trådstartare SubEvent
- Start datum
ErlandH
Aktiv medlem
Om det i första hand är t ex en 70-200 du vill ha, så kan det vara en trevlig idé att komplettera den med en extender.SubEvent skrev:
Köra en mindre zoom och sedan en konverter?
Men om det i första hand är brännvidder uppåt 400-500 mm du vill ha är det fel väg att gå.
SubEvent
Aktiv medlem
Ah...ok.
Jo...vill definitivt upp i dom regionerna...
Objektivet skall som sagt funka som en allround-lins för handhållna panoreringsfoton på racerbanorna - men även för fågelfoto med hjälp av stativ.
Kikat en hel del på både amerikanska och engelska forum och folk hissar 50-500 som attan...även i jämförelse med den nya 150-500:an.
Tokinan 80-400 jag kikat på anses av många ha för långsam AF för sportfoto...men som sagt - jag är inte speciellt kräsen med tanke på vad jag tidigare använt.
...sen har ju faktiskt Sigma en 80-400 med stabilisator - men dyrast av hela gänget jag kikat på...
Alltid är det nåt...hehe
Jo...vill definitivt upp i dom regionerna...
Objektivet skall som sagt funka som en allround-lins för handhållna panoreringsfoton på racerbanorna - men även för fågelfoto med hjälp av stativ.
Kikat en hel del på både amerikanska och engelska forum och folk hissar 50-500 som attan...även i jämförelse med den nya 150-500:an.
Tokinan 80-400 jag kikat på anses av många ha för långsam AF för sportfoto...men som sagt - jag är inte speciellt kräsen med tanke på vad jag tidigare använt.
...sen har ju faktiskt Sigma en 80-400 med stabilisator - men dyrast av hela gänget jag kikat på...
Alltid är det nåt...hehe