DaCure
Guest
Har nu förkastat planerna på att köpa en riktigt bra (och dyr) digitalkamera och tänkt göra så att jag köper en billig och liten digital som jag kan ta med på fester o.s.v. och sen köper jag mig en riktigt bra kompaktkamera för riktigt film istället. Den kan jag då ha med på resor mm. där jag vill kunna få fram "riktiga" kort som flera kan sitta och titta på. Jag kan ju då också ha med den lilla digitalkameran för t.ex. fester under resans gång men dom bilderna blir sällan av intresse för "den stora publiken" (läs familjen).
Så nu har jag bara ett litet problem kvar. En liten och billig digitalkamera har jag hittat men ingen vanlig kompaktkamera. Är skapligt insatt i den digitala foto-världen men är en riktigt nybörjare i den analoga. Så jag vore tacksam om någon som vet lite mer än jag skulle kunna rekomendera någon liten kompaktkamera som levererar riktigt bra bilder. Budgeten är väl satt till ca 4000:-
Tacksam för alla svar och förslag.
MVH / Johan
Så nu har jag bara ett litet problem kvar. En liten och billig digitalkamera har jag hittat men ingen vanlig kompaktkamera. Är skapligt insatt i den digitala foto-världen men är en riktigt nybörjare i den analoga. Så jag vore tacksam om någon som vet lite mer än jag skulle kunna rekomendera någon liten kompaktkamera som levererar riktigt bra bilder. Budgeten är väl satt till ca 4000:-
Tacksam för alla svar och förslag.
MVH / Johan