ANNONS
Annons

Hittar inte lämplig dator till rätt pris

Produkter
(logga in för att koppla)
Komplett har så att du kan välja en av deras datorer. Sedan kan du gå in o konfigurera om just den datorn. Skulle tro att Inet har samma funktion.

Skillnaden mellan dem, iaf för några månader sedan, är att hos Inet kan man fritt sätta ihop sin dator. Hos Komplett kan man bara konfigurera om med de komponenter de har valt till sina rullgardinsmenyer.
Men om man är överens med Komplett om komponentvalet har jag inga reservationer mot dem.

Skillnaden mellan dem, iaf för några månader sedan, är att hos Inet kan man fritt sätta ihop sin dator. Hos Komplett kan man bara konfigurera om med de komponenter de har valt till sina rullgardinsmenyer.
Men om man är överens med Komplett om komponentvalet har jag inga reservationer mot dem.
Nja
Ja de har valt ut vissa komponenter, och dessa funkar tillsammans.
Men när du mailar så kommer du åt vilka komponeneter du vill. Däremot så kommer de att säga ifrån om du gör olämpliga val.

Nja
Ja de har valt ut vissa komponenter, och dessa funkar tillsammans.
Men när du mailar så kommer du åt vilka komponeneter du vill. Däremot så kommer de att säga ifrån om du gör olämpliga val.

Aha! Det skiljer sig från när jag pratade med dem; då sade de, som svar på en direkt fråga, att nej det gick inte att välja några andra komponenter än de i listorna.
Och där tappade de mig som kund för just den datorn.
Men jag - eller snarare hen jag pratade med - får gärna ha fel på den punkten. Kan man använda Komplett också för bygge av dator med valfria (kompatibla) komponenter är det bara bra. Förstås.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar