ANNONS
Annons

Hitta mitt montage.

Produkter
(logga in för att koppla)
Inte det heller. Väntar en halvtimme till, sen ska jag berätta. Verkar ju som om jag gjort det ganska bra iaf.

Som sagt, inte handen med flaskan heller.
Har inte bytt ut bakgrunden men däremot har jag blurrat den lite.

Kan avslöja att det har med bakgrunden att göra.

Ser ut som du har tagit bort tavlor från väggen också, eller är det andra vita fält?

Snygg bild, snyggt jobb!

Här är orginalbilden.
Kameran krånglade en del så jag blev ganska stressad. Lyckaes få det till en bra bild efter lite Photoshoparbete iaf.

Bilagor

• dsc_0028.jpg
    dsc_0028.jpg
    44.3 KB · Visningar: 251
Jäkligt bra gjort! Blev en schysst bild till slut! När du ändå håller på kan du kanske ta bort tummen som sticker upp framför killen i vit tröja. Ser knepigt ut! :)

Snyggt

Du har förbättrat bilden väldigt mycket tycker jag... Gillar verkligen den minskade färgmättnaden. Det är en klart go'stämning över din bild...

Men du, utan att vilja starta en lavin om bildmanipulation, du har angett att bilden inte är manipulerad...? Är det ett misstag, eller vad lägger du in i det ordet?

mvh Janne

Re: Snyggt

Loj skrev:

Men du, utan att vilja starta en lavin om bildmanipulation, du har angett att bilden inte är manipulerad...? Är det ett misstag, eller vad lägger du in i det ordet?

Ajdå! Läste det som "Är bilden manipulerad?". Varför står det tvärtom? Så skriver man väl inte? :)

Har åtgärdat det nu.
Tack för påminnelsen!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar