AWid
Aktiv medlem
Och ett foto kan ha både en kortsida och en bildsida!Kort kan ha bildsida och bilder kan ha kortsida!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Och ett foto kan ha både en kortsida och en bildsida!Kort kan ha bildsida och bilder kan ha kortsida!
Fast på byggnader brukar kortsidan kallas gavelOch ett foto kan ha både en kortsida och en bildsida!
Inga kortfilmer för dig alltså!Föredrar bilder som håller längre än en kort period.
... på en flicka i kort-kortEtt kort med kort slutartid.
Bäst är ju Dansar med vargar, den långa versionen.Inga kortfilmer för dig alltså!
Allra helst Sagan om ringen Extended. Över tre timmar lång rörlig bild.
En spännbjörn, förmodligen. Sådana hade min far fortfarande till topplänkarna, när det kördes timmer på Scania med flak och lösa bankar på 70-talet. Fullkomligt livsfarligt att klättra omkring på is- och snöbemängda stockar uppe på lasset på vintern. Det skulle jag haft något kort på.I samma veva visade han mig hur det funkar att spänna fast timret på timmerdoningen med en speciell kätting och spännanordning. Mycket finurligt tyckte jag. Faktiskt genialiskt.
Ja, så måste det ju vara: Ett kort är en bild tagen med kort slutartid. Eftersom man förmodligen då måste måste öppna bländaren mera för att få tillräckligt ljus blir de även kort skärpedjup.Ett kort med kort slutartid.
Vad man lägger för innehåll i ett ord har inte med intelligensnivå att göraAlla tre är väl olika saker? Sen kan alla definera det olika p.g.a intelligensnivå.
De kallas så eftersom det är där fotograferna sitter.Att fotbollsplaner har kortsidor vet jag redan, så det behöver du inte påpeka, Petter!
En spännbjörn, förmodligen. Sådana hade min far fortfarande till topplänkarna, när det kördes timmer på Scania med flak och lösa bankar på 70-talet. Fullkomligt livsfarligt att klättra omkring på is- och snöbemängda stockar uppe på lasset på vintern. Det skulle jag haft något kort på.
Idag är det spännband som lyfts över med kranen och spänns maskinellt som gäller.
Borde det inte vara "Livet är kort. Man bör bilda sig med foto" Eller "Livet är foto. Man bör bilda sig"Livet är kort. Man bör bilda sig.