Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Hej!
- Trådstartare Sallejr
- Start datum
Fredrik-Seger
Aktiv medlem
tjenare Anton.
/fredrik seger
/fredrik seger
Finland
Aktiv medlem
Sallejr skrev:
Jag skulle bara vilja säga hej till alla här på sidan.Jag har just blivit medlem och jag är nybörjare på fotografering så jag kan absolut ingenting jag är väl kanske yngst på den här sidan kanske också 13 år?
OK, då får jag väl sålla mig till skaran, e styvt 32 år äldre än vad du är. Men skit samma, välkommen in i gemenskapen.
Ilkka
Sallejr
Aktiv medlem
Re: Re: Hej!
Tackar
Finland skrev:
OK, då får jag väl sålla mig till skaran, e styvt 32 år äldre än vad du är. Men skit samma, välkommen in i gemenskapen.
Ilkka
Tackar
Aviator
Aktiv medlem
Hej och välkommen!
Jag hör också till den yngre generationen (märkväl, den yngre, det finns ingen gammal generation här...), fyller 18 nu i sommar...
Ett tips! Du har redan märkt det, men använd det här forumet flitigt om du funderar på något. Använd sök-funktionen först och om du inte hittar något svar på din fråga så ställ en fråga. Jag har fått jätte mycket tips och svar från alla här på fotosidan.
Mvh. Lennart
Jag hör också till den yngre generationen (märkväl, den yngre, det finns ingen gammal generation här...), fyller 18 nu i sommar...
Ett tips! Du har redan märkt det, men använd det här forumet flitigt om du funderar på något. Använd sök-funktionen först och om du inte hittar något svar på din fråga så ställ en fråga. Jag har fått jätte mycket tips och svar från alla här på fotosidan.
Mvh. Lennart
RockarDockan
Medlem
Välkommen till Fotosidan.se Anton!
christian veltman
Aktiv medlem
Hej Anton
Farligt ställe det här Fotosidan. Man fastnar lätt framför skärmen. Hoppas du kommer att trivas,jag gör!
Christian
Farligt ställe det här Fotosidan. Man fastnar lätt framför skärmen. Hoppas du kommer att trivas,jag gör!
Christian