Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hej!

Produkter
(logga in för att koppla)

Sallejr

Aktiv medlem
Jag skulle bara vilja säga hej till alla här på sidan.Jag har just blivit medlem och jag är nybörjare på fotografering så jag kan absolut ingenting jag är väl kanske yngst på den här sidan kanske också 13 år?

Välkommen! Ta en stol och sätt dej i soffan. :)

Bra att du hittade hit - här finns mycket kunskap att suga åt sej för fotografer på alla nivåer!

Sallejr skrev:
Jag skulle bara vilja säga hej till alla här på sidan.Jag har just blivit medlem och jag är nybörjare på fotografering så jag kan absolut ingenting jag är väl kanske yngst på den här sidan kanske också 13 år?

OK, då får jag väl sålla mig till skaran, e styvt 32 år äldre än vad du är. Men skit samma, välkommen in i gemenskapen.
Ilkka

Hej och välkommen!

Jag hör också till den yngre generationen (märkväl, den yngre, det finns ingen gammal generation här...), fyller 18 nu i sommar...

Ett tips! Du har redan märkt det, men använd det här forumet flitigt om du funderar på något. Använd sök-funktionen först och om du inte hittar något svar på din fråga så ställ en fråga. Jag har fått jätte mycket tips och svar från alla här på fotosidan.

Mvh. Lennart

Det är klart man vill vara med och säga välkommen! Och åldern spelar ingen roll, det är bara roligt med variationen!

Tjena Anton

Välkommen till sidan. Du är inte yngst. Det finns en tjej på ca 8. Linnea Åkerberg tror jag det är hon heter.

Hälsningar Jonas G (Aramis)

Eh... He He... Såg at Linnea Cortés Åkerberg personligen redan har sagt hej till dig.

Hejsan Hoppsan Anton!

Åldern har ingen som helst betydelse härinne. Vi behöver ju dessutom nya färska fotografer som kan ta över efter alla ärrade gamla gubbar :)

Jag är troligtvis en av dom. :)

Välkommen i gänget!

välkommen,,,

hehe, du kommer att bli fast här.
själv har jag funnits här i snart 3 år tror jag (tappat räkningen).

läs forumen och det folk har att säga, det hjälper mycket.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar