Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Har ni Ipad? Kan ni kolla min hemsida?

Produkter
(logga in för att koppla)

Digitalbrus

Aktiv medlem
Då kanske ni kan hjälpa mig med att se om ni kan kolla min hemsida på den?

Har en som mailat nu som säger att hon inte kan se min hemsida i hennes Ipad.

Mycket tacksam för er hjälp med detta, har ingen själv nämligen.

http://www.bildeffekt.se

MVH Julle.

Den fungerar i min iPad 2 med iOS 7.1 det kan vara att hon inte uppdaterat sin iPad kanske som gör att hon har problem med sidan.

Det funkar i min mini ipad, men det är väldigt vad det går tungt att öppna, jag har provat öppna olika sidor, men ingen tog så lång tid som din.
Om det inte var för att jag ville testa skulle jag gett upp för länge sedan.

Tusen tack för det ni alla.

hornavan, hur lång tid tog det att ladda den?

Hemma hos mig, på min stationära då, tar det ca 3-4 sekunder.

MVH Julle.

Att ladda om sidan tar 15 sekunder på min WP-telefon över WiFi. Jag tog inte tid när jag öppnade första gången. Fotosidans framsida tar nog 5-6 sekunder, men då hör det till saken att sidan syns innan den laddat helt klart. På din sida ser man ingenting på förrän allt är helt klart.

Du slår dock inte Aftonbladets sida för datorer som tar hela 25-30 sekunder innan den är helt klar. Fast sidan syns så att man kan börja läsa rubriker någonstans mellan 5 och 10 sekunder... Inte för att det ger särskilt mycket att göra det, men jag testade eftersom jag vet att sidan är tung.

Att ladda om sidan tar 15 sekunder på min WP-telefon över WiFi. Jag tog inte tid när jag öppnade första gången. Fotosidans framsida tar nog 5-6 sekunder, men då hör det till saken att sidan syns innan den laddat helt klart. På din sida ser man ingenting på förrän allt är helt klart.

Du slår dock inte Aftonbladets sida för datorer som tar hela 25-30 sekunder innan den är helt klar. Fast sidan syns så att man kan börja läsa rubriker någonstans mellan 5 och 10 sekunder... Inte för att det ger särskilt mycket att göra det, men jag testade eftersom jag vet att sidan är tung.

Hmmm, det är lite lång tid.

Vet inte hur man ska göra med det i så fall, allt blir klart på en gång som det är nu.
Hoppas inte att det är alltför många som tröttnar.

Tusen tack all ni för ert testande, ni är Guld värda ;-)

MVH Julle.

Funderar på om det beror på att många kanske kollar just nu?

Mitt på dagen s.a.s laddar den fort både i min 4G mobil och hemma.

Kanske?

MVH Julle.

Din startsida har 513 objekt/filer, tar 17sek och ligger på ca 15MB.
Fotosidan har 132/1,5s/2,6MB.

Mätt från dator med 120/10 Mbit/s.

Första gången jag provade tog det någon minut och nu går det på tio sekunder. Jag är i Israel.

På min snorfräscha Ipad Air laddar sidan på ca 10 sek. Sedan flyter det på bra. Men varför har du dina fina galleribilder som PDF:er? I mitt tycke är det snyggare med ett galleri där man kan se bilderna i större format med bättre kvalitet.
Men, det är bara mina ören....... :)

På min snorfräscha Ipad Air laddar sidan på ca 10 sek. Sedan flyter det på bra. Men varför har du dina fina galleribilder som PDF:er? I mitt tycke är det snyggare med ett galleri där man kan se bilderna i större format med bättre kvalitet.
Men, det är bara mina ören....... :)

Hejsan.

Det är bara så på Evenemangsbilder.

Ja, jag förstår din tanke, men det är typ kontaktkartor där folk kan beställa bilder.
Dessa är inte helt iordningställda, det görs först vid en beställning.

MVH Julle.

Då kanske ni kan hjälpa mig med att se om ni kan kolla min hemsida på den?

Har en som mailat nu som säger att hon inte kan se min hemsida i hennes Ipad.

Mycket tacksam för er hjälp med detta, har ingen själv nämligen.

http://www.bildeffekt.se

MVH Julle.

Den är jättetung, komprimera bilderna hårdare.

Sen har du fått några html-fel som är lätt fixade:

http://validator.w3.org/check?uri=h...(detect+automatically)&doctype=Inline&group=0

ANNONS
Köp Fujifilm GFX100S II hos Götaplatsens Foto