Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Har köpt ett sigmaobjektiv....

Produkter
(logga in för att koppla)
He he. En sån har jag också!

/K

Okej, är du nöjd med ditt?
Jag har inte haft det så länge, men de bilder jag tagit med objektivet är jag så här långt nöjd med. Det trista är att eftersom jag har en D60 så funkar inte autofocusen...men å andra sidan så är det rätt kul att köra manuellt ibland *l*
 
Okej, är du nöjd med ditt?
Jag har inte haft det så länge, men de bilder jag tagit med objektivet är jag så här långt nöjd med. Det trista är att eftersom jag har en D60 så funkar inte autofocusen...men å andra sidan så är det rätt kul att köra manuellt ibland *l*

Jag gjorde alldeles nyss ett snabbtest mot min Nikon 24. Sigman är alldeles utmärkt, samt att den har en jättebra närgräns.

/K
 
Den ser det ju faktiskt ut att vara! :eek:)

Du skulle ju kunna ta ett foto med det och lägga upp det här. Så kan man ju se i EXIF infon vad det är för brännvidd på objektivet. Om det nu är ett fast det vill säga!
Och givetvis går det ju att se det utan att lägga upp bilden här, men det blir inte lika roligt för oss då :)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.