Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Har köpt ett sigmaobjektiv....

Produkter
(logga in för att koppla)

Delafina

Medlem
till min Nikon D60.
Jag köpte objektivet privat och är ganska nöjd ännu så länge med det resultat jag får när jag fotar med objektivet på.
Tänkte att jag skulle uppdatera min "kameraväska" här på FS och började leta bland recentionerna, men hur jag än letar hittar jag inte mitt objektiv i listan.

Det enda som står på objektivet är: Sigma Af Super Wide 1:4-5.6.
Det ska vara ett vidvinkelobjektiv med Macro.

Någon som kan hjälpa mig hitta mitt objektiv i listan? För det kan väl ändå inte vara så att jag är den enda som har ett? :eek:)
 
till min Nikon D60.
Jag köpte objektivet privat och är ganska nöjd ännu så länge med det resultat jag får när jag fotar med objektivet på.
Tänkte att jag skulle uppdatera min "kameraväska" här på FS och började leta bland recentionerna, men hur jag än letar hittar jag inte mitt objektiv i listan.

Det enda som står på objektivet är: Sigma Af Super Wide 1:4-5.6.
Det ska vara ett vidvinkelobjektiv med Macro.

Någon som kan hjälpa mig hitta mitt objektiv i listan? För det kan väl ändå inte vara så att jag är den enda som har ett? :eek:)

Skojar du (hoppas...)
 
Hmm, hur många vidvinkelzoomar har Sigma gjort med bländare 4-5,6 tro?

Om det nu inte är en 10-20 så bör det vara någon äldre variant typ 28-105.

/K
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.