Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Har Canon EOS 65D på gång?

Produkter
(logga in för att koppla)

Yquem

Medlem
Hej!
Jag har fotat en hel del med EOS 60D men har tyvärr blivit av med den (kvarglömd på ett ställe... :-( ). Nu går jag och funderar på vad jag ska köpa i stället för min förlorade 60D. Om jag köper en 60D känns det som om jag får en rätt åldrad modell, den kom väl för ett par år sedan, eller hur? Frågan är om någon vet i fall de har nästa modell i serien på gång? Åtminstone en 65D om inte 70D skulle vara aktuell. Någon med insikt i Canons planer eller andra synpunkter?
Tackar
/Anders

Det är nog ingen som vet.

Men eftersom Photokina är om ca 3 veckor så kan man väl räkna med att Canon kommer presentera någonting i alla fall. Men det kan lika gärna bara bli skrivare eller kompaktkameror.

Har du inte bråttom kan du ju vänta tills dess.

Det är nog ingen som vet.

Men eftersom Photokina är om ca 3 veckor så kan man väl räkna med att Canon kommer presentera någonting i alla fall. Men det kan lika gärna bara bli skrivare eller kompaktkameror.

Har du inte bråttom kan du ju vänta tills dess.

Jo, visst kan jag det. Blev av med kameran i juni.
Tack för tipset,
/A

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar