Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Har 100-400 utgått?

Produkter
(logga in för att koppla)

Anders_Andersson

Aktiv medlem
Jag kan inte hitta 100-400 IS på Canons hemsida. Och den finns inte hos vare sig Cyber eller Scandinavianphoto. Har den utgått? Någon som vet?

De har väl leveransproblem helt enkelt, fast det är märkligt att den inte står med på Canon.se..

Det är en av Canons mest populära objektiv...så den lär knappast gå ur sortimentet innan ev. ersättare kommer.

5 maj kommer det en leverans om den inte finns med där ,så kommer nästa leverans i mitten av maj

Jagf har beställt en så jag hoppas nästa vecka :)

Borde alltså finnas hos Canon i Sverige....har beställt mitt genom en grossist som heter SMG...

Har varit i kontakt med min grossist och dom tror på leverans den 18/5 från Canon ......kanske !!!

Nope,dom har en vecka till på sig sen drar jag tillbaks beställningen och beställer från USA dom har 100-400 i lagret 3-5 dagars leverans till svedala med UPS

The Champ skrev:
och jag får mitt imorron,och semestern börjar på fredag....trevligt trevligt

Jag fick min i måndags.
jag är imponerad av den kommer någ inte att köpa någon annan lins som inte är L eller IS optik i fortsättningen :)

ANNONS