Annons

Handla objektiv på Ebay

Produkter
(logga in för att koppla)
Nackdelen är att det inte är ett kreditkort. Med kreditkort man man stoppa betalningen som jag skrev i inlägg #38.

Med ett kontokort dras pengarna från kontot direkt vid betalningen. Då kan det vara svårare att få tillbaka pengarna. Vi får hoppas att Simplyelectronics är justa och inte strular.

Nackdelen är att det inte är ett kreditkort. Med kreditkort man man stoppa betalningen som jag skrev i inlägg #38.

Med ett kontokort dras pengarna från kontot direkt vid betalningen. Då kan det vara svårare att få tillbaka pengarna. Vi får hoppas att Simplyelectronics är justa och inte strular.

okej, då hänger jag med.
Dock var inte detta ett problem denna gången. Fick tillbaka mina pengar idag. inom en vecka som jag bad om. Det var inga konstigheter eller tjaffs.

Har även mottagit mina objektiv från Cyberphoto. Riktigt fina! Kommer göra gott på resan. Blir mycket stadsbilder o Landskap!

Utmärkt! Jag hade nästan väntat mig mer krångel från Simplyelectronics.

Grattis till ditt nyförvärv! Hoppas du får kul med dina nya objektiv.

Jag får säga att dom skötte sig bra där!
Känner mig fortfarande besviken att jag inte fick objektiven, hade gjort en besparing på nästan 4k totalt.
Deras leveranstider är helt värdelösa.

Kan ju uppdatera med ett lyckat köp på Ebay i alla fall.
Köpte mig en Nikon AF-S DX 17-55/2,8 G ED för priset av strax under 9k.
Då är objektivet helt nytt och oanvänt. Det var absolut inget superpris jag fick, men jag är nöjd!
Leveranstiden var bara några dagar och allt gick som smort.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar